آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 بهمن ماه 1397 = 17-02 2019

پاسخ تند سناتور آمریکايی به اظهارات خامنه‌ای

سناتور تام کاتن، عضو ارشد سنای آمریکا از حزب جمهوریخواه در واکنش به اظهارات اخیر خامنه‌ ای علیه مقامات دولت آمریکا در پیامی توئیتری نوشت: مرد پیر، تو بسیار زودتر از هر کدام از ما خواهی مرد و رژیم غیرقانونی تو بخاطر نامشروع بودنش از بین خواهد رفت.

رهبر جمهوری اسلامی هفته گذشته در سالگرد فاجعه 22 بهمن گفته بود: به حضرات آمریکایی بگویم: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ترامپ و بولتون و پمپئو. یعنی مرگ بر سرمداران آمریکا که در این دوره این افراد هستند.

از سوی دیگر روزنامه واشنگتن فری بیکن آمریکا نوشت: قانونگذاران ارشد حزب جمهوریخواه برای یک کمپین سریع برای خرد کردن رژیم تهران آماده می‌شوند.

یک مقام ارشد جمهوریخواهان گفت: قانونگذاران قویا از فراخوان به موقع مایک پنس دفاع می‌کند که از اروپا خواسته بود در کنار مردم ایران بایستد.

یک مقام ارشد دیگر کنگره که به موضوعات ایران می‌پردازد به فری بیکن گفت: مسدود کردن معاملات جاری نفتی ایران به‌عنوان بخش اصلی کارزار جدید فشار بر تهران بزودی کلید خواهد خورد.



Kassra February 17, 2019 10:15 AM

درود
اینها که نایب امام زمانشان هستند و اگر خلافی انجام دهند امامشان توان گرفتن نیابتش را دارد اما میخواهد مردم خوب اماده شوند چون زمانی که خود امامشان بیاید ببینید چه کشتار و دزدی و غلامانی خواهد گرفت خلاصه یکی از یکی بهتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 17, 2019 03:41 PM

باید برای سناتور تام کاتن سناتور آمریکائی این پیام فرستاده شود که رژیم جمهوری اسلامی ماهیتا"مرده است بیشتر شباهت به جسدی دارد که یک مشت انسانهای پلید وتبهکار با شمع زدن بر زیر بغل آن، آنرا با زور توپ وتفنگ وسرنیزه سرپا نشان میدهند چیزی بنام جمهوری اسلامی شاید نزدیک به بیست سالست که مرده است خامنه ای یک انسان رباط گونه با تفکراتی مسخ شده ومسموم وتبهکارانه است که با زور تریاک وانواع واقسام داروهای درجه یک خارجی او را روی سکو میفرستند سخنان خامنه ای مدتهاست که در میان پایوران حکومتی خریداری ندارد یک انسان جنون گرفته وترسیده که شاید بتوان گفت شبها را در دالانهای و نقب های تعبیه شده در پاستور و اطراف آن سپری میکند شما نیروی خودتان را مصروف حمایت از مبارزات مردم کنید وفشار بر اروپائیهای در حال فروپاشی راافزایش دهید

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 18, 2019 03:28 AM

آهای رهبر الدنگِ مافنگی٬ ناسزا شنیدن از ایرانیان برایت کم بود که سبب شدی جهانیان هم به تو ناسزا بگویند؟ نوش جانت باشد به گفتهِ محمود انتری نژاد اون ممه رو لولو برده و دیگر هرگز آمریکا ریُس جمهوری مانندِ حسین آقا نخواهد داشت که بتوانی هر گ هی خواستی٬ بخوری
سپاسِ فراوان از سناتور تام کاتن و تیمِ نیرومندِ مستر پرزیدنت ترامپ

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: