آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 تیر ماه 1401 = 22-06 2022

فرزند ثروتمندترین مرد دنیا با پدرش قطع رابطه می کند

فرزند ثروتمندترین مرد دنیا نام وجنسیت خود را تغییر داده وبا پدرش قطع رابطه میکند

خاویر الکساندر ماسک، فرزند تراجنسیتی ایلان ماسک، که به‌تازگی ۱۸ ساله شده، با مراجعه به دادگاهی در لس‌آنجلس خواستار تغییر جنسیت و نام خود و همچنین قطع ارتباط با پدرش شده است.

خاویر الکساندر ماسک، دلیل خود برای این تصمیم را "هویت جنسیتی من واین واقعیت که دیگر با پدر بیولوژیکی خود زندگی نمی‌کنم ونمی‌خواهم به هیچ‌وجه، شکل یا صورتی با پدر بیولوژیکی خود نسبتی داشته باشم" عنوان کرده است.

خاویر در درخواست ارائه شده به دادگاه، هویت جنسیتی و نام زنانه 'ویوین جنا' را برای خود انتخاب کرده است. او که نمی‌خواهد هیچ ارتباطی با پدر میلیاردرش داشته باشد، اسناد قانونی را برای تغییر نام خانوادگی معروفش به 'ویلسون'، که نام خانوادگی مادرش میباشد، ارائه کرده است.

بر اساس پرونده ای که در دادگاه تشکیل شده است، روز جمعه، جلسه ای برای بررسی درخواست تغییر نام خاویر الکساندر ماسک و به رسمیت شناختن قانونی او در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

اقدام یک حساب کاربری توییتر که این سند وخبر را فاش کرده است، مورد انتقاد گروه‌های زیادی قرارگرفته. مدافعان حقوق دگرباشان جنسی، از این اقدام وافشای هویت جنسی این نوجوان، پیش از آنکه خودش آن را اعلام کند، به شدت انتقاد کرده‌اند.

اولین فرزند ایلان ماسک، نوادا نام داشت که در سال ۲۰۰۲ متولد شد ولی ۱۰ هفته پس از تولد، به دلیل ابتلا به سندروم مرگ ناگهانی نوزادان فوت کرد.

خاویر الکساندر و برادر دوقلویش گریفین، متولد آوریل ۲۰۰۴ ، فرزندان بعدی این زوج هستند.

ایلان ماسک وهمسر اولش، جاستین ویلسون که یک نویسنده کانادایی بود، در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند. رادیو فرانسه



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: