آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مهر ماه 1397 = 22-10 2018

کانادا بازهم به جمهوری اسلامی پاسخ منفی داد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی با بیان اینکه رابطه میان کشورها یک مساله دو طرفه است، تاکید کرد: ظاهراً دولت کانادا آمادگی لازم برای پیشبرد جدی روابط را ندارد.

به گزارش مهر، بهرام قاسمی درباره آخرین تحولات مناسبات جمهوری اسلامی و کانادا اظهار داشت: هنوز واقعیت قطع یک جانبه روابط از سوی کانادا را درک نمی کنیم و برای ما هنوز این پرسش بی پاسخ مانده است.‌ مصوبه مجلس کانادا هم که دولت آن کشور را به عدم پیگیری مذاکرات برای برقراری مجدد روابط مکلف کرده است را هم بدعتی عجیب می دانیم که بی سابقه است.

قاسمی گفت: جمهوری اسلامی در مناسبت های مختلف نسبت به این قانون در کانادا اعتراض کرده است و آن را مبنایی نادرست در حقوق بین الملل قلمداد کرده که مصونیت دولت ها را نقض می کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با این وجود البته با توافق طرفین و با روی کار آمدن دولت لیبرال ها ما مذاکرات با دولت فعلی کانادا را در چند مرحله و در تهران و کشور ثالث ادامه دادیم و آمادگی خود را برای گشایش بخش های کنسولی دو کشور اعلام کردیم اما به نظر می رسد ظاهراً دولت کانادا به لحاظ مسایل داخلی آمادگی لازم را ندارد و نمی تواند گام جدی برای پیشبرد روابط بردارد.



مرگ بر جمهوری اسلامی October 22, 2018 04:13 AM

مسایل داخلی ؟؟ یکی نیست به این احمق بگه زهرا کاظمی را فراموش نمیکنیم کانادا هم فراموش نمیکند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی October 22, 2018 09:42 AM

ایرانیان مقیم در اروپا از قدرت خاصی برخوردار نیستند چون کشورهای میزبان این اجازه را به آنها نمیدهند که قدرتمند شوند برای هیمن کشورهای میزبان به حرف ایرانیان گوش نمیدهند ولی در کانادا و ایالات متحده آمریکا مسئله برعکس است و ایرانیان قدرتمند هستند و دولتها هم وابسته به آنها هستند تا بتوانند کارزار انتخاباتی خود را به پیش ببرند برای همین هر آنچه در ایالات متحده و کانادا بر علیه جمهوری اسلامی اتفاق می آفتد کار ایرانیان آن کشورها است نه کار دولتها و این کینه ایرانیان خارج از کشور علیه نظام آخوندی بزودی سر بسیاری از سران جمهوری اسلامی را به بالای دار مجازات خواهد برد که جمهوری اسلامی باید برای این مسئله از خودش تشکر کند که چهل سال با حیله و ترفند و مجازات و اعدام و کشتار مردم ایران را غارت کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود October 22, 2018 09:47 AM

قاسمی جان دولت کانادا مزور تر از شماست فقط پول هارو بفرستین ارتباط پنهانی هم که برقرار

گزارش یا اعتراض به این نظر


aria October 22, 2018 11:52 AM

ایشان خود را به خریت میزند ! در این رژیم علاوه بر قتل زهرا کاظمی که بعد از تجاوز اورا کشتند همین چند وقت پیش هم کاوس سید امامی فعال محیط زیست را در زندان کشتند و گفتند خودکشی کرده ! و جالب است که بعدا همسر ایشان را هم دستگیر و زندانی کردند !
حالا این احمق میگوید چرا کانادا با ما روابط ندارد !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: