آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 مهر ماه 1397 = 20-10 2018

فیلم؛ سرنوشت اسفبار هموطنان زلزله زده

دوبار می خواستم خودکشی کنم
فیلم زیر: درد دل مادر زلزله زده بی خانمان در سرپل ذهاب

سایت ایران کارگر: در این کلیپ یک خانواده زلزله زده در سرپل ذهاب را مشاهده می کنید که بعد از گذشت بیش از یک سال از زلزله کرمانشاه در یک وضعیت دردناک و تکان دهنده معیشتی به سر می برند و هنوز حتی مسئله خانه و سرپناه آنان حل نشده و از کمبود امکانات و تغذیه و بهداشت می گویند. مادر محروم که از بی خانمانی و شرایط بسیار بد زندگی خردسالش دیگر به جان آمده است اشک ریزان از اینکه دوبار قصد داشته خودکشی کند می گوید، صحنه ای دردناک که هر انسان با وجدانی را به تامل فرو می برد.

بله بیش از یک سال از زلزله کرمانشاه می گذرد و خانواده های محروم زلزلـه زده میهنمان در قصر شیرین و سایر شهرها و روستاهای استان بدون کمترین رسیدگی رها شده و بدست فراموشی سپرده شده اند و کاش بخش کوچکی از مخارج جنگ در سوریه و لبنان و عراق و یمن به مردم زلزلـه زده میهنمان در سرپل ذهاب و روستاهای زلزلـه زده اختصاص داده می شد و هزینه ای مشابه آنچه برای بازسازی محله های مختلف در لبنان پرداخت شد برای شهرها و روستاهای زلزله زده میهنمان در نظر گرفته می شد.

متاسفانه تا به حال نه تنها چنین امری محقق نشده بلکه بتدریج حتی در رسانه های دولتی و سراسری هم میهنان زلزلـه زده به باد فراموشی سپرده شده و حتی خبرهای آن منعکس نمی شود، و همانگونه که در کلیپ می بینید از جمله عوارض وحشتناک آن خودکشی های ناشی از شرایط سخت زندگی، بی خانمانی و فقر و عدم رسیدگی بعد از زلزله یخصوص در بین زنان و یا گسترش اعتیاد و فحشاء و انواع عوارض منفی اجتماعی ناشی از عدم رسیدگی به این مناطق بعد از فاجعه زلـزله می باشد.




www.youtube.com/watch?v=X7sOimPF-2M

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام October 21, 2018 09:56 AM

هم میهنم منتظر مرگ فرزندت نباش همه باید به پا خیزیم زیرا آخوند فقط زبان زور و وحشت را میفهمد این جانوران اسلامی بویی از انسانیت نبرده اند بپا خیزیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین October 21, 2018 01:06 PM

هم میهن گرامی،
میدانم شما دسترسی به اینترنت ندارید ولی اینرا مینویسم تا شاید به گوشتان برسد رژیم تبهکار ایران هیچ کاری برای کودک شما نخواهد کرد ما باید پیش از آنکه کودکان مان بمیرند دست به کار شویم وگرنه نوش دارو پس از مرگ سهراب سودی ندارد و این خودِ ما هستیم که کودکانمان را میکشیم باید بپا خیزیم و براندازیم این گروه آدمکش را

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: