تأکيد خامنه ای بر زنده نگه داشتن فضای جنگ

یک روز پس از وقوع پنجمین حادثه مرگبار در کاروان "راهیان نور" که منجر به کشته شدن ۶ دانش‌آموز شد، خامنه‌ای در سفر به خوزستان از عملکرد این کاروان‌ها تقدیر کرد و خواهان ادامه این سفرها شد.

خامنه ای با سفر به مناطق جنگ زده، بار ديگر بر نياز حکومت بحران زده اش به وجود فضای جنگ در کشور تأکيد کرد و گفت: ياد دفاع مقدس بايد همواره زنده نگه داشته شود.

خامنه ای 10 روز پیش بر اعزام اجباری دانش آموزان برای بازديد از مناطق جنگ زده تحت عنوان اردوهای ”راهيان نور“ اصرار ورزيد و گفت: بايد از برخی حوادثی که گاهی در اين اردوها پيش می آيد جلوگيری کرد اما اين گونه حوادث نبايد بهانه ای برای زير سؤال بردن اصل اين حرکت بزرگ و مفيد شود.

اعزام اجباری دانش آموزان به اين مناطق تا کنون دهها کشته بر جای گذاشته است. آخرین تصادف جاده ای در این مناطق دیروز رخ داد.


افزایش کشته های حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور به ۱۱ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: به دنبال واژگونی اتوبوس حامل راهیان نور استان کرمان در محور طلائیه در استان خوزستان، تاکنون ۱۱ نفر در این حادثه کشته شده اند.

ایرج نظری در گفتگو با مهر اظهار کرد: ساعت ۱۴ روز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل راهیان نور که از زرند کرمان برای بازدید از مناطق جنگی عازم خوزستان بود در ۱۵ کیلومتری خط مرزی طلائیه استان خوزستان در جاده فرعی دچار واژگونی شد.

وی افزود: متاسفانه تاکنون ۱۱ نفر از این افراد کشته شده اند. ۱۹ نفر نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان های اهواز بستری شدند و هشت نفر در همان بیمارستان سوسنگرد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

طَلائیه روستایی است در غرب استان خوزستان در نزدیکی مرز عراق. این روستا در دهستان بنی صالح از بخش هویزه شهرستان دشت آزادگان واقع شده‌است.

چهارشنبه، 6 فروردین ماه 1393، 1:30 بعدازظهر برابر با 2014-03-26 ساعت 11:03
خبر بعدی : لغو حکم فیلترشدن توییتر توسط دادگاه ترکیه
خبر قبلی : قیمت ارز در سال 93 افزایش می یابد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -