یک "میمون تربیت شده" بهتر از اوباماست

وزیر دفاع اسبق آمریکا، یک میمون تربیت شده را بهتر از اوباما دانست و گفت: او (اوباما) با ناکامی در مذاکره با رئیس جمهور افغانستان در خصوص وضعیت نیروهای آمریکايی در این کشور، خطای جدی مرتکب شده است.

دونالد رامسفلد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: یک میمون تربیت شده هم می تواند در افغانستان درباره توافقنامه امنیتی به توافق برسد و این موضوع به هوش و نبوغ زیادی نیاز ندارد اما ما در این باره شاهد بی مدیریتی هستیم.

وی افزود: آمریکا با بیش از یکصد کشور جهان توافقنامه امنیتی دارد و رسیدن به این توافقنامه به ما اجازه می دهد که نیروهای ارتش را برای سالهای آتی در افغانستان حفظ کنیم.

وزیر دفاع اسبق آمریکا در ادامه گفت: حامد کرزای رییس جمهور افغانستان به تازگی از روسیه و اقدام این کشور در جدا کردن شبه جزیره کریمه از اوکراین حمایت کرده است. این به منزله ضربه ای به روابط آمریکا و افغانستان محسوب می شود.

وی افزود: سیاست خارجی آمریکا به طرز شرم آوری بسیار تنزل پیدا کرده است و جایی تعجب ندارد که او (اوباما) هیچ نگرانی در این باره نداشته باشد و اگر مجبور به دفاع از خود باشد به روشی رفتار می کند که انگار رئیس جمهور این کشور نیست.



چهارشنبه، 6 فروردین ماه 1393 برابر با 2014-03-26 ساعت 03:03
خبر بعدی : با مجریان حماسه فرهنگی خامنه ای آشنا شویم
خبر قبلی : باند ولایت سخنرانی رفسنجانی را بهم ریخت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -