حمله به "اعتدالگرایان"؛ رفاه ‌طلب و کور شده اند

دیگربان: هفته‌نامه توقیف شده «۹ دی» در آخرین شماره خود گفتگویی از یک عضو سابق شورای فرماندهی سپاه پاسداران علیه اکبر هاشمی رفسنجانی و علی‌اکبر ناطق نوری منتشر کرده است.

این عضو سابق شورای فرماندهی سپاه در این گفتگو بی‌آنکه نامی از هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری ببرد از موضع‌گیری آن‌ها در انتقاد از تندروی و افراطی‌گری‌ حزب‌الله در ایران انتقاد کرده است.

وی گفته کسانی که «انقلابی‌ها را تندرو» می‌دانند «رفاه طلبی، چرب و شیرین دنیا آن‌ها را کور کرده است.»

این عضو سابق سپاه خطاب به این افراد گفته «ای آقایانی که می‌گویید ترمز بریده، این راه {انقلابی} انبیاست٬ راه اولیاست٬ راه چهارده معصوم است.»

وی افزوده «بزرگ‌ترین ارفاقی که می‌شود به این‌ها کرد این است که بگوییم که نیامدید، ایستادید. در حالی که در عمل نشان دادند که برگشته‌اند.»

این مقام سابق سپاه اضافه کرده «رفاه‌طلبی‌های» این افراد «آنقدر زیاد شده که مردم کوچه و بازار هم می‌دانند.»

وی افزوده «من یقین دارم که {این‌ها} مسئله اولشان مسئله امام است و بعد مقام معظم رهبری. در رابطه با همین فتنه، کدامیک از مواضع مقام معظم رهبری را یکصدمش را تکرار کردند؟»

این عضو سابق شورای فرماندهی سپاه در بخش دیگری از این گفتگو در کنایه‌ای به هاشمی رفسنجانی گفته «این‌هایی که این حرف‌ها را در مخالفت با سیره انبیایی امام خمینی می‌زنند نهایتش می‌رسند به‌‌ همان کسانی که مدعی حکم غیر انسانی قصاص هستند.»

موضع‌گیری‌‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و علی‌اکبر ناطق نوری در چند ماه اخیر با انتقاد و اعتراض گروهی از محافظه‌کاران تندرو مواجه شده است.

سه شنبه، 5 فروردین ماه 1393 برابر با 2014-03-25 ساعت 12:03
خبر بعدی : مرزبانان؛ پاکستان: رژیم تهران با ما تماس نگرفته
خبر قبلی : کلید کو؟! مردم چقدر صبر کنند تا قفل اینترنت باز شود؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -