ترس و وحشت باند ولایت از پیام خانم دیپلمات

صدا و سیمای رژیم: در پی دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکومان فتنه ۸۸ برخی از نمایندگان مجلس با طرحی سئوالی خواستار احضار و توضیح وزیر اطلاعات درباره این دیدار شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدام مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با عوامل مسئله دار را غیرقابل قبول دانست و محکوم کرد.

علاالدین بروجردی در نشست خبری در پاسخ به پرسشی در خصوص دیدار خانم اشتون با برخی عوامل فتنه در سفرش به تهران افزود: تصور می کردم که اشتون باهوش تر از این باشد که در این دام قرار گیرد.

وی تاکید کرد: او باید عکس العمل به حق مسئولان و مردم را در برابر رفتار پیشین هیئت پارلمانی اروپا می دید و دست به اقدامی غیرقابل قبول نمی زد بنابراین او اشتباه کرد و باید جبران کند.

بروجردی گفت: البته پیش از این به سفارتخانه های اروپایی تذکر داده شده بود اما با این وجود سفارت اتریش در سفر اشتون دست به این کار زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به اروپایی ها نیز گفت: اگر کشورهای اروپایی در پی توسعه روابط هستند باید بدانند که با اینگونه اقدامات ضرر خواهند کرد چرا که مردم و مسئولان به اینگونه اقدامات حساسند و هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی ایران این روش آنها را قبول ندارد.


سه شنبه، 20 اسفند ماه 1392، 6:04 بعدازظهر برابر با 2014-03-11 ساعت 13:03
خبر بعدی : کاریکاتور؛ خودتان از همین راه به قدرت رسیدید
خبر قبلی : هواپیمای مالزی؛ رژیم تهران: توطئه علیه ماست


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -