رهبر: پس این حماسه اقتصادی ما چی شد کجاست؟

رهبر: امسال حماسه سیاسی به وجود آمد ولی متاسفانه حماسه اقتصادی به تاخیر افتاد

صدا و سیمای رژیم: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی ساعتی پیش با حضرت آیت الله خامنه‌ای دیدار کردند.

مهمترین مطالب مطرح شده در سخنرانی رهبری به این شرح است:

- سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک تدبیر پویا و بلندمدت برای اقتصاد کشور است و اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه اقتصادی برآورده میکند.

- در اقتصاد مقاومتی باید مردم محوری مورد توجه قرار گیرد /سیاستهای اصل 44 برای همین بود، کارهایی هم انجام شد ولی حقش ادا نشد/ به مردم در زمینه اقتصاد کمتر بها دادیم.

- در اقتصاد مقاومتی، مسئولان باید به مسئله اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و ریخت و پاشهای زائد توجه کنند/اقتصاد مقاومتی،ریاضت نیست بلکه اگر این سیاستها اعمال شود موجب آسایش و رفاه خواهد شد.

- امسال حماسه سیاسی بوجود آمد ولی متاسفانه حماسه اقتصادی به تاخیر افتاد. ابلاغ سیاستهای مقاومتی باید سرآغازی برای حماسه اقتصادی درسال 93 باشد.

- ورود به میدان عمل اقتصاد مقاومتی، یک عمل صالح است، هر که در این راه عمل و اقدام کند، قطعا مصداق "و عملوا الصالحات" است.

- سیاستهای اقتصاد مقاومتی یک تدبیر پویا و بلندمدت برای اقتصاد کشور است و اهداف نظام جمهوری اسلامی را در زمینه اقتصادی برآورده میکند.

سه شنبه، 20 اسفند ماه 1392، 5:54 بعدازظهر برابر با 2014-03-11 ساعت 13:03
خبر بعدی : توافق ژنو؛ ممکن است اوضاع از کنترل خارج شود
خبر قبلی : برپايی میدان "سگ دعوا" در آرامگاه فردوسی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -