نماز جمعه تهران: شیطان سر ما کلاه گذاشت

ایسنا: خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران گفت: خدا کند شیطان بزرگ موفق نشود سر هیات جمهوری اسلامی کلاه بگذارد.

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: قطعا هیات مذاکره کننده به دشمنی آمریکا توجه دارد ولی من می‌خواهم در این راستا به چند نکته اشاره کنم ازجمله اینکه امیرالمومنین علی (ع) می‌فرماید: اگر دشمن تو در بحبوحه‌ جنگ بحث صلح را مطرح کرد بپذیر البته اگر رضای خدا در این صلح باشد اما اگر صلح کردی با تمام وجود از دشمنی که می‌خواهد با تو آشتی کند بپرهیز و مگر می‌شود با دشمن آشتی کرد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی وقت‌ها دشمن یک گام به سوی تو برمی‌دارد و اظهار می‌کند می‌خواهد به تو نزدیک شود اما هدفش نزدیک شدن نیست بلکه هدف گول زدن را دارد و می‌خواهد در فضای آشتی و دوستی ضربه خود را مهلکانه به تو وارد کند، بنابراین باید محتاطانه در مقابل دشمن موضع گرفت و دقت کرد و مواظب بود که دشمن، دشمن است.

خطیب موقت نمازجمعه این هفته تهران در ادامه با مدنظر قرار دادن دیدار اعضای خبرگان با مقام معظم رهبری، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار بیانات ارزنده‌ای را ایراد فرمودند. چنانچه بر این نکته تاکید کردند که دشمن و کیدها و مکرهای او را باید شناخت و نباید گول لبخندهای او را خورد.

موحدی کرمانی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مذاکرات اظهار کرد: ایشان فرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم و آمریکایی‌ها را قابل اعتماد نمی‌دانم چرا که آن‌ها عهد شکن هستند.

وی با بیان این که بالاخره آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: مساله شناخت دشمن از بدو خلقت آدم مطرح شده. شیطان به آدم و حوا گفت که من دلسوز شما هستم و بالاخره سر آن‌ها کلاه گذاشت. خدا کند شیطان بزرگ موفق نشود که سر هیات ما کلاه بگذارد.

آدينه، 16 اسفند ماه 1392، 10:35 بعدازظهر برابر با 2014-03-07 ساعت 12:03
خبر بعدی : می خواستند یک دختر 18 ساله را اعدام کنند
خبر قبلی : دعوا بر سر اوکراین در درون رژیم اسلامی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -