انتصاب‌های فامیلی در دولت تدبیر و امید

محمدرضا صادق پیش از این گفته بود قضاوت کلی افکار عمومی درباره مدیران این دولت مثبت است اما تا کنون درباره قضاوت افکار عمومی پیرامون انتصاب‌های فامیلی در دولت راستگویان توضیحی نداده است.

برادر و پسر محمدرضا صادق مشاور رسانه ای حسن روحانی پست گرفته اند.

به گزارش صراط، پس از آنکه در ماههای ابتدایی دولت یازدهم، بیژن صادق برادر محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور مدیرعامل بیمه دانا شد، فرزند صادق نیز در دولت تدبیر و امید از پست بی نصیب نماند.

محمدرضا صادق که در روزهای ابتدایی دولت یازدهم به دلیل برخی اختلافات میان او و تعدادی از اعضای کابینه، حتی اعلام پست دقیق او در دولت و صدور حکمش نیز به تاخیر افتاده بود، با گذشت 7 ماه از عمر دولت راستگویان دو "صادق" دیگر را نیز "حکم به دست" می بیند.

معارفه برادر محمدرضا صادق به دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد به تعویق افتاده بود

بیژن صادق که مدیرعاملی بیمه دانا را در اختیار گرفته، تا پیش از این پست همترازی را تجربه نکرده بود و سابقه کاری او به مواردی چون "مدیریت بیمه‌های مسئولیت بیمه کوثر" و "عضویت در شورای فنی" همین شرکت محدود می‌شد.

بر اساس این گزارش، محمدمهدی صادق فرزند مشاور روحانی نیز به نمایندگی از شركت مديريت سرمايه گذاری بانك ملی ايران عضو هيئت مديره بزرگترین شرکت انفورماتیک بانک ملی (سداد) شده است.

پیرامون سوابق وی نیز هیچ اطلاعاتی در دست نیست!

چهارشنبه، 7 اسفند ماه 1392 برابر با 2014-02-26 ساعت 12:02
خبر بعدی : مصاحبه اعضای هیات دولت لغو شد
خبر قبلی : برای دوری از فتنه‌ها بايد به قرآن روی آورد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -