نشريه کنگره: تحريم نفتی رژيم تهران باقی می ماند

هيل نشريه کنگره آمريکا به نقل از يک مقام رسمی این کشور نوشت، تحريم نفتی رژيم تهران احتمالا به قوت خود باقی خواهد ماند حتی اگر واشنگتن به يک توافق نهايی با اين رژيم بر سر برنامه اتمی اش دست يابد.

این مقام آمریکايی گفت، انتظار می رود حتی اگر توافقنامه ای جامع به دست آيد، تحريم نفتی داخلی خود آمريکا به قوت خود باقی بماند.

نشریه هيل در ادامه نوشت، برخی از اعضای کنگره در مورد مذاکرات با رژیم تهران مظنون بوده، همکاران خود را تحت فشار قرار داده اند که از طريق افزايش تحريمها به این رژيم فشار آورند. ممکن است اگر مذاکرات شکست بخورد، ماشه افزايش تحريمها زده شود.

از سوی دیگر مذاکره کننده ارشد آمریکا در گروه1+5 گفته است، ما پس از حصول اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای رژیم ایران، تحریمها را لغو خواهیم کرد.

گزارش ‌بی ‌بی ‌سی ‌در باره موارد اختلافی ‌در وین

شبکه بی‌بی‌سی از اختلاف نظر میان رژیم ایران و گروه ۱+۵ درباره مساله موشک‌های بالستیک و تاسیسات فردو یاد کرد.

به گزارش تسنیم، خبرنگار بی‌بی‌سی از موضوع موشک‌های بالستیک رژیم ایران و همچنین سایت فوردو به عنوان یکی از مسائل مورد اختلاف در کذاکرات وین یاد کرده است.

این مساله درحالی از سوی این رسانه انگلیسی عنوان شده است که بارها مقامات جمهوری اسلامی اعلام کرده‌اند که موضوعات نظامی خط قرمز آنها قرار دارد و به هیچ‌عنوان در این مذاکرات به آنها پرداخته نمی‌شود.

آدينه، 2 اسفند ماه 1392 برابر با 2014-02-21 ساعت 11:02
خبر بعدی : تداوم هم‌گرایی دولت روحانی با رهبر و مراجع
خبر قبلی : گزارش نیویورک تایمز از مذاکرات ژنو؛ یک ماراتن


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -