خبرگزاریهای جهان؛ خامنه ای: مذاكرات به جایی نمیرسد

خبرگزاری فرانسه امروز در گزارشی از تهران به نقل از سایت خامنه ای نوشت که به نظر رهبر جمهوری اسلامی، مذاکرات هسته ای به جايی نخواهد رسید.

این اظهارات خامنه ای امروز 28 بهمن در آستانه دور جدیدی از مذاکرات هسته ای ژنو بیان شده است.

در سایت خامنه ای آمده است:

رهبر انقلاب، امروز در دیدار مردم آذربایجان: از ملت بزرگ ایران به خاطر شكوه و عظمتی كه از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشكر میكنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشكر عاجز است.

ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتكش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد، ملت ایران ایستاده و در صحنه است. در مواجهه با دشمن احساس ضعف نكنید.

گستاخی، پررویی، زیاده‌طلبی، بددهنی و بی‌ادبی مسئولین آمریکا، موجب شد مردم با غیرت دینی در ۲۲ بهمن امسال، گرم‌تر به میدان بیایند.

اظهارات سخیف مقام‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و «رئیس‌ جمهور آمریکا با کمال وقاحت از فتنه گران در سال ۸۸ حمایت کرد و اخیرا هم دارند حمایت می‌کنند.

پیام سلبی انقلاب این است كه ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمیشویم/یك عده سعی نكنند چهره آمریكا را بزك كنند و آن را به عنوان یك دولت علاقه‌مند و انسان دوست معرفی كنند. اگر هم سعی كنند، بی فایده است.

بعضی از مسئولین آن دولت و این دولت فكر میكنند اگر در موضوع هسته ای مذاكره كنند مسئله حل میشود، در سخنرانی اول سال هم گفتم كه من به مذاكره خوشبین نیستم و به جایی نمیرسد.

دوشنبه، 28 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-02-17 ساعت 13:02
خبر بعدی : خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت هنگام بازدید روحانی
خبر قبلی : همدستی پاسداران با اسد؛ سخنان سلیمانی و واکنش آمریکا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -