فیلم جنجال برانگیز؛ رژیم مجبور به عقب نشینی شد

پس از چهار روز اعتراضات گسترده هموطنان بختیاری به پخش فیلمی توهین آمیز، صدا وسیمای ولی فقیه اعلام کرد که پخش این فیلم را متوقف کرده است.

وزير کشور دولت روحانی روز گذشته با اشاره به اعتراضات گفته بود، در اين نوع اتفاقات که در کشور می افتد بايد مواظب باشيم دشمنان سوءاستفاده نکنند و هزينه هايی به وجود نيايد و مسئولان حتماً بايد دقت کنند. اميدواريم اين موضوع با توضيحاتی که صدا و سيما خواهد داد و اقداماتی که انجام می دهد حتماً مرتفع شود و دلجويی مناسبی از اين اقوام به عمل آيد.

گزارش رسانه های حکومتی روز یکشنبه: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی شنبه شب اعلام کرد: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» تا زمان انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس رسانه ملی متوقف شده است.

«سیدتقی سهرابی» مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در این باره گفت: هفته جاری هیاتی از سوی رئیس رسانه ملی برای بررسی و بازخورد پخش سریال «سرزمین کهن» به برخی استان های کشور سفر خواهد کرد.

وی افزود: این گروه ماموریت دارد از طریق گفت وگوی مستقیم با معترضین؛ منتقدین و همچنین ائمه جمعه، نخبگان و مسئولان استان های یاد شده گزارش جامعی به رئیس سازمان ارائه دهد.

سهرابی تصریح کرد: ادامه پخش این سریال منوط به نتیجه تحقیقات و تحقق کامل دستورات قبلی رئیس محترم سازمان خواهد بود.

سریال سرزمین کهن ساعت 22:30 روزهای پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش می شد و تکرار آن ساعت 19:30 روزهای جمعه بود. تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است.

یکشنبه، 27 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-02-16 ساعت 13:02
خبر بعدی : تصمیم عاقلانه؛ آخوندهای ایران از آخوند عراقی بیاموزند
خبر قبلی : عکس اعدام در حضور کودکان و تبلیغ تخلیه چاه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -