انتشار عکسهای غیر اخلاقی روش جدید کلاهبرداری

رئيس پليس فتا گلستان از دستگيري مدير و گرداننده پروفايلي در یکی از شبكه های اجتماعي كه اقدام به انتشار تصاوير غير اخلاقي به قصد کلاهبرداري اينترنتي در قالب دريافت کارت شارژ تلفن همراه در فضاي مجازي مي كرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حبيب الله رجبلي در تشريح اين خبر گفت: مأموران پليس فتا با رصد فضاي مجازي و اقدامات فني و اطلاعاتي ، فردي که از طريق راه اندازي پروفايلي در شبکه اجتماعي فيس بوک اقدام به کلاهبرداري اينترنتي مي كرد را شناسايي و با تشکيل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي گفت: با انجام اقدامات پليسي و تخصصي مدير پروفايل به هويت "ح . ز" طي هماهنگي قضايي دستگير شد. متهم که ابتدا منکر هرگونه جرم بود با مواجه شدن با دلايل و شواهد به بزه ارتکابي خود اعتراف وانگيزه خود را دريافت کارت شارژ تلفن همراه در قبال انتشار محتويات غير اخلاقي و کلاهبرداري اينترنتي و اغفال عنوان داشت.

به گفته رئیس پلیس فتا گلستان متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

وي در پايان با اشاره به آن دسته از مديران وبلاگها و وب سايتهاي اينترنتي كه در پوشش فضاي مجازي، اخلاق و عفت عمومي جامعه را هدف گرفته اند هشدار داد و گفت: برخورد پليس با اينگونه هنجارشكنان برخورد جدي، قاطع و قانوني می کند.

چهارشنبه، 23 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-02-12 ساعت 11:02
خبر بعدی : سرکوب مزدی کارگران در آستانه حذف یارانه‌‌ انرژی
خبر قبلی : شاهکار صداوسیما باید در دانشکده‌ ارتباطات تدریس شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -