نمایش حکومتی 22 بهمن؛ گفته های یک راننده اتوبوس

گزارش دریافتی: امروز وقتی با اتوموبیل دوستی از کرج به تهران می آمدیم کلیه راههای منتهی به میدان آزادی بسته بود وتا چشم کار میکرد نیروهای انتظامی بودند ونیروهای دیگری که اسم های متعدد دارند. ناچار شدیم که از میان بر برویم. بسمت استادیوم آزادی روان شدیم تا شاید بتوانیم یک روزنه ای برای راه یافتن و رسیدن به مقصد بیابیم. بسمت ضلع غربی استادیوم که رسیدیم اوه چه خبر بود. در ابتدا فکر کردیم که مسابقه آبی و قرمزی درکار است که دیواری طویل از اتوبوس درست شده. نمیدانم چتد تا بود. از روی کنجکاوی ایستادیم و از یک راننده پرسیدیم توی استادیوم بازی است؟ گفت نه بابا بازی چیه. دوست همراه پرسید پس اینهمه اتوبوس رنگ و وارنگ و میان شهری برای چه اینجا هستند. مخاطب ما که گویا راننده بود با لهجه شیرین آذری گفت مگه نمیدونید؟ گفتیم نه، چه خبره ، گفت 22بهمن است و ما از میاندوآب مسافر راهپیمائی آورده ایم. پرسیدم شما چند تا اتوبوس بودید که راه افتادید، گفت از شهر ما 13 اتوبوس. حالا فکرش رو بکنید که حاضرین در میدان آزادی از کجا ها آورده شده بودند تا خامنه ای میدان را پر و پیمان ببیند.


کارمندان و معلمان تهدید شده بودند

رادیو اسرائیل: یک شنونده ایرانی بامداد امروز در گفت و گو با رادیو «بی.بی.سی» گفت معلمان مدرسه ای که فرزند او در آن درس می خواند، به او گفته اند برای حضور در راه پیمایی امروز از سوی مدیر مدرسه تهدید شده بودند.

این شنونده «بی.بی.سی» گفت نهادهای تبلیغاتی رژیم امروز «مشوق های» دیگری برای کشاندن کودکان و نوجوانان به خیابان ها در نظر گرفته بودند؛ از حضور عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه ورزشی تلویزیون ایران گرفته تا دیگران («خاله شادونه» و غیره).

********************************************

چهارشنبه، 23 بهمن ماه 1392، 3:16 صبح برابر با 2014-02-11 ساعت 22:02
خبر بعدی : نمایش 22 بهمن: پرتاب دمپایی بسمت عکس اوباما
خبر قبلی : مراسم 22 بهمن: کارمندان و معلمان تهدید شده بودند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -