نیاز فوری به عمل جراحی زندانی محکوم به اعدام

آرش شریفی زندانی عقیدتی اهل سنت محکوم به اعدام به عمل جراحی چشم و پیوند قرنیه نیاز فوری دارد.
به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، آرش شریفی زندانی عقیدتی اهل سنت محبوس در بند 350 زندان اوین نیاز فوری به عمل جراحی از ناحیه چشم و پیوند قرنیه دارد. قاسمی دکتر زندان اوین روز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه 92، بعد از یک ماه پس از انتقال آرش شریفی زندانی محکوم به اعدام به بند 350 این زندان وی را معاینه و وضعیتش را بحرانی توصیف کرد.
یک منبع مطلع به کمپین اطلاع داد: دکتر قاسمی از روزی که آرش را به بند 350 اوین انتقال دادند سه بار وی را معاینه کرده است؛ ولی به دلیل تهدید و فشار اطلاعات دو بار اول معاینه اعلام کرد که چشمان آرش سالم است.
وی افزود: دکتر قاسمی سه‌شنبه برای بار سوم آرش را معاینه و این بار اعلام کرد که او احتیاج فوری به عمل جراحی پیوند قرنیه دارد.
گفته می‌شود که به دلیل کارشکنی مسوولین زندان برای مداوای چشمان این زندانی محکوم به اعدام هیچ کاری صورت نگرفته و حتی در مقابل درخواست‌های مکرر این زندانی برای درمان اعلام کرده‌اند که بانک چشم، بیمار قبول نمی‌کند.
گفتنی است که تابه‌حال مسوولین زندان به خانواده آرش شریفی اجازه پيگيری پرونده پزشکی و همكاری آنان برای اعزام فرزندشان به مراکز درمانی خارج از زندان را نداده‌اند.

پنجشنبه، 17 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-02-06 ساعت 11:02
خبر بعدی : دروغپردازی صالحی در مورد راکتور آب سنگین اراک
خبر قبلی : تخریب گنبد طلای سکینه در حومه دمشق


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -