هرج و مرج کامل ؛ صف های طویل نان در چالوس

نگاهی به آخرین وضعیت شهرهای غرب مازندران نشان می‌دهد که مردم این مناطق بحرانی‌ترین روزهای خود را سپری می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، برای مازندرانی‌ها تنها خاطره سوز و سرمای سال 86 کافی است تا آهی بکشند و از برف و سرما یاد کنند اما زمستان 92 نیز در تقویم مردم مازندران با بحران و سرما به یادگار می‌ماند.

از دو روز گذشته مردم غرب استان سخت‌ترین شرایط زندگی خود را در میان برف عظیم و سنگین باریده شده بر زیباترین شهرهای مازندران تجربه می‌کنند.

قطع دو روزه برق در این منطقه تقریبا راه‌های ارتباطی دیجیتالی مانند تلفن و اینترنت را بر روی خبرنگاران این مناطق بسته و گاهی با جریان پیدا کردن برق چند دقیقه‌ای امکان مخابره خبر پیدا می‌کنند و این سخت‌ترین شرایطی است که بتوان برای مردم شهرها متصور شد، مردم محصور در برف، بدون برق و آب روزگار می‌گذرانند.

*صف‌های طویل برای نان

یک شهروند نوشهری بیان کرد: مهم‌ترین مشکل منطقه آب و برق است و چون برق نیست بسیاری از راه‌های ارتباطی مردم نیز قطع شده و حجم برف نیز به گونه‌ای است که امکان خروج از خانه را ندارند.

وی با اشاره به اینکه اگر سرمای فعلی ادامه پیدا کند مشکل گاز نیز در منطقه پیدا می‌شود، یادآور شد: امروز مهم‌ترین دلخوشی مردم این است که خانه‌هایشان گرم است و اجاقی برای روشن شدن دارند.

قمی با تاکید بر اینکه صف‌های طویلی برای تهیه نان در نوشهر تشکیل شده است، گفت: چند نانوایی در سطح شهرستان با ژنراتورهای برقی و سوخت دوگانه نان پخت می‌کنند اما همچنان نان به اندازه کافی در اختیار مردم نیست.

این شهروند نوشهری یادآور شد: راه دسترسی کوچه به کوچه مردم با برق 1.5 متری مسدود است و این وضعیت در رامسر و عباس‌آباد به نسبت شدیدتر است.

وی گفت: قرار بود با هلی‌کوپتر نان و کنسرو و آب معدنی به منطقه ارسال کنند اما هنوز خبری از این آذوقه نیست.

دوشنبه، 14 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-02-03 ساعت 13:02
خبر بعدی : هرج و مرج در مجلس؛ مگر مملکت صاحب ندارد
خبر قبلی : هرج و مرج؛ وزیر بهداشت: بیمه‌ها ورشکست شدند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -