هرج و مرج؛ عسگراولادی: کرکره‌ها را پایین می‌کشیم

رییس کمیسیون صادرات گفت: در صورتی که اتفاقات شب عید پارسال در مورد پسته رخ دهد صادرات آن را تعطیل می‌کنیم و کرکره‌ها را پایین می‌کشیم.

اسدالله عسگراولادی، رییس کمیسیون صادرات در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد قیمت پسته اظهار داشت: نرخ پسته در شمال شهر و جنوب شهر یکسان نیست در جنوب شهر هر کیلو پسته بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان است در حالی که در شمال شهر نرخ آن تا ۷۰ هزار تومان هم می‌رسد.

رییس اتاق ایران و چین افزود: پسته‌هایی که صادر می‌شود نیزهر کیلو گرم حدود ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است و دست چین شده هم نیستند.

وی با انتقاد از افرادی که با گفته‌هایشان بازار پسته را متشنج می‌کنند گفت: اگر برخی بخواهند شرایط شب عید پارسال را در مورد پسته رقم بزنند بنده و کلیه صادرکنندگان پسته کرکره‌ها را پایین می‌کشیم و تعطیل می‌کنیم.

عسگراولادی تصریح کرد: چرا تعزیرات به وظیفه خودش در مورد گران فروشی پسته در بالای شهر عمل نمی‌کند؟
وی همچنین در مورد عرضه سبد کالایی که از روز گذشته آغاز شده گفت: این کار دولت بدون برنامه ریزی بوده و نباید این گونه این سبد عرضه می‌شد.

رییس کمیسیون صادرات ادامه داد: بنده روز گذشته شاهد ۲ صحنه مختلف از عرضه این سبد بودم که بسیار متاسف شدم.

وی با بیان اینکه توقع مردم از دولت تدبیر و امید بیش از اینهاست گفت: باید این سبد در زمان مناسب، به افراد خاص و در مراکز عرضه بیشتری توزیع شود تا دیگر شاهد اتفاقات روز گذشته نباشیم.

دوشنبه، 14 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-02-03 ساعت 13:02
خبر بعدی : وزیر صنعت: رشد منفی ۱۲ درصدی اقتصاد ایران
خبر قبلی : هرج و مرج کامل؛ رها کردن مسافران در اوج سرما


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -