امام‌ جمعه سبزوار تهدید به افشاگری کرد

امام‌جمعه سبزوار با گلایه از عملکرد برخی از نهادها و ارگان‌های دولتی در سبزوار گفت: اگر مسئولین وظیفه خود را نسبت به ارباب رجوع و مردم درست انجام ندهند افشاگری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه مردم ایران و امام عزیز انقلاب کردند تا ریشه فساد در کشور را بخشکانند اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی ما زمانی است که فساد اقتصادی و اخلاقی در جامعه ریشه‌کن شده باشد.

وی با انتقاد از مدیران فرهنگی شهر نیز گفت: وقتی از آقایان سوال می‌کنیم که چرا در ارتباط با این معضل فرهنگی کاری نمی‌کنید می‌گویند ابتدا باید فرهنگ‌سازی شود و دم از فرهنگ‌سازی می‌زنند.

وی اذعان کرد: من به این آقایان می‌گویم که فرهنگ‌سازی را ائمه اطهار، رسول اکرم، امام (ره) و رهبری انقلاب کرده‌اند و راه را به ما نشان داده‌اند.

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به ویژگی‌های یک مدیران در نظام اسلامی گفت: مسئولین در نظام اسلامی باید تهذیب نفس داشته باشند؛ مردم را ولی نعمت خود بدانند و در اجرای شرع مقدس اسلام و قوانین نظام اسلامی شجاعت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دوران رژیم ستم‌شاهی شاهد ترویج فسادهای اقتصادی و اخلاقی در سطوح بالای کشور بودیم تأکید کرد: در نظام اسلامی فساد جایگاهی ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به این که فساد برای همه مردم بد است و بدتر از آن مسئولانی هستند که درگیر این معضل شده باشند، افزود: قوای سه‌گانه باید در این زمینه فعال‌تر باشند و با همدلی نسبت به ریشه‌کنی فساد تلاش کنند.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه مردم حاضرند تا برای حفظ انقلاب هرکاری را انجام دهند تأکید کرد: مسئولین باید نسبت به انجام امورات مهم کشور تلاش بیشتری کنند و قدر مردم زحمات مردم برای حفظ انقلاب را بدانند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم که قوانین کشور به درستی رعایت نمی‌شود گفت: قانونگزاران قوانین را مصوب نمی‌کنند که آقایان آن را اجرا نکنند، قوانین نظام جمهوری اسلامی در جهان نمونه است و برگرفته از قوانین اسلامی است.

وی افزود: برای کم شدن ریشه جرم و جنایت باید به سمت نهادینه‌کردن زندگی به سبک‌ اسلامی حرکت کنیم و در این راه نباید کم‌کاری کرد.

خطیب جمعه سبزوار افزود: اگر قدری آقایان نسبت به قرآن، احکام اسلام،‌احادیث ائمه اطهار، سخنان و وصیت‌نامه گرانقدر امام راحل، سخنان و دغدغه‌های مقام معظم رهبری دقت بیشتری کنند اکثر مشکلات کشور حل می‌شود.

دوشنبه، 14 بهمن ماه 1392، 3:52 بعدازظهر برابر با 2014-02-02 ساعت 13:02
خبر بعدی : تولید پنج خودرو سواری‌ متوقف شد
خبر قبلی : کارکنانی که 19 ماه است حقوق نگرفته‌اند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -