اتحادیه اروپا دور بعدی مذاکرات اتمی را تائید نکرد

رادیو فرانسه: یک مقام دولت روسیه، امروز جمعه (یازدهم بهمن ماه) اعلام کرد: دور بعدی گفت‌وگوهای میان جمهوری اسلامی و کشورهای گروه ١+۵ بر سر پرونده هسته ای ایران، روز ١٨ فوریه (٢٩ بهمن ماه) در نیویورک برگزار می‌شود؛ اما اتحادیه اروپا می گوید: هنوز تاریخ و محل گفت‌وگوها تعیین نشده است.

میخائیل اولیانف*- رئیس دپارتمان امنیت و خلع سلاح وزارت امور خارجه روسیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری "اینترفکس"، ضمن اعلام این خبر گفت: توافق حاصل شده است که نشست آتی، در سطح «مدیران سیاسی» در روز هجدهم فوریه در نیویورک برگزار شود.

این در حالیست که اتحادیه اروپا، امروز جمعه اعلام کرد: هنوز رایزنی‌های میان کشورهای گروه ١+۵ با ایران بر سر تعیین تاریخ و محل برگزاری دور بعدی گفت‌وگوها بر سر برنامه هسته ای ایران ادامه دارد.

مایکل مان- سخنگوی کاترین اشتون رئیس دیپلماسی خارجی اتحادیه اروپا متذکر شد: به محض اتخاذ تصمیم میان طرفین گفت‌وگو، تاریخ و محل دور آتی مذاکرات اعلام خواهد شد.

پیش از این نیز خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران"ایرنا"، به نقل از یک منبع نزدیک به هیأت مذاکره‌کننده اتمی گزارش داده بود که مذاکرات اواخر بهمن ماه در نیویورک از سر گرفته می شود، اما سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این خبر، تأکید کرد که هنوز زمان و مکان مذاکرات تعیین نشده است.

آدينه، 11 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-31 ساعت 16:01
خبر بعدی : طاوس در داووس و کجروی اوباما - شاهین فاطمی
خبر قبلی : جزئیات اجاره دلاری آپارتمان در تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -