وقتی خواب بودم پدر و مادرم را كشتم

روزنامه اعتماد: كارآگاهان جنايي پايتخت حل معمايي جنايي را پيش رو دارند كه پسري 20 ساله در آن مدعي شده هنگامي كه خواب بوده مرتكب شده است.

اين ماجرا وقتي به عنوان يك پرونده جنايي پيش‌روي كارآگاهان قرار گرفت كه ماموران كلانتري 107 فلسطين از طريق اهالي خيابان بهارجنوبي در تهران از يك تيراندازي با خبرشدند.

وقتي ماموران كلانتري 107 فلسطين از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در محلي كه به آنها در خيابان بهار جنوبي اعلام شده بود حاضر شدند دريافتند كه درگيري و تيراندازي در يك آپارتمان به وقوع پيوسته است. ماموران با حضور در محل حادثه وقتي دريافتند كه زن و مرد صاحبخانه جان سپرده‌اند موضوع را به بازپرس كشيك قتل تهران گزارش كردند.

با اين گزارش بازپرس رودگر تيمي از كارآگاهان جنايي تهران را مامور رسيدگي به اين پرونده كرد. كارآگاهان دريافتند كه اين زن و مرد توسط پسرشان به ضرب گلوله به قتل رسيده‌اند. اين پسر 20 ساله، در همان تحقيقات مقدماتي ارتكاب جنايت را اعتراف كرد. او به كارآگاهان دايره دهم پليس آگاهي تهران گفت: اين كار را عمدي انجام نداده‌ام. همه مي‌دانند كه من در خواب راه مي‌روم. ممكن است در آن حالت هر كاري انجام داده باشم. آن شب هم خواب بودم و بعدا متوجه شدم چه كرده‌ام.

در حال حاضر كارآگاهان دايره دهم پليس آگاهي تهران با مدنظر قرار دادن چند فرضيه اين ادعا را تحت بررسي قرار داده‌اند.

كارآگاهان همچنين در تلاشند تا بررسي كنند چرا سلاح گرم در اين خانه نگهداري مي‌شده است. تيم جنايي موظف شده‌اند عمدي ‌بودن يا غيرعمدي‌بودن اين ماجرا را به بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران گزارش كنند.

پنجشنبه، 10 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-30 ساعت 12:01
خبر بعدی : تشکر از "عزیز سپاه" به دلیل "اظهارات کوبنده"
خبر قبلی : بار طلاق در مقایسه با سال گذشته سنگین تر شده است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -