ابهام لایحه بودجه در بخش هدفمندی یارانه‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بودجه سال 93 در بخش هدفمندی یارانه‌ها ابهامات زیادی دارد که باید این ابهامات در هنگام بررسی جزئیات برطرف شود.

محمد رضاپور ابراهیمی نماینده کرمان و راور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره کلیات لایحه بودجه گفت: با کلیات لایحه بودجه مخالفم چرا که درباره قانون هدفمندی یارانه‌ها در بودجه ابهامات زیادی وجود دارد

وی افزود: مهمترین چالش بودجه سال 93 تبصره هدفمندی است و اگر کلیات بودجه تصویب شود در زمان بررسی جزئیات پیشنهادات آن را در خصوص لایحه هدفمندی مطرح خواهیم کرد.

وی با انتقاد از بیان رشد 33 درصدی حامل‌های انرژی تصریح کرد: سال گذشته از 38 هزار میلیارد درآمدی که در بخش هدفمندی یارانه‌ها از سوی مجلس تصویب شده بود دولت فقط توانست بیست و هشت هزار میلیارد آن را محقق کند.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: بر اساس آن چیزی که کمیسیون تلفیق در بحث هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرده در سال جاری باید 63 هزار میلیارد درآمد در بخش هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت کسر شود و این نشان دهنده رشد صد درصدی قیمت حامل‌های انرژی است.

پور ابراهیمی گفت: با این وجود عامل‌های انرژی بیش از صد درصد افزایش قیمت خواهند داشت و بیان افزایش سی و سه درصدی صحیح نیست.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: دولت باید به صورت شفاف مشخص کند که در بخش هدفمندی یارانه‌ها و افزایش حامل‌های انرژی چه تصمیمی را دارد.

چهارشنبه، 9 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-29 ساعت 12:01
خبر بعدی : حريق گسترده انبار چوب در جاده ساوه
خبر قبلی : ارقام جدید هدفمندی تورم به دنبال دارد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -