تعطیلی وزارتخانه برای برگزاری مسابقات دهه فجر

بیشتر اخباری که از وزارت ورزش و جوانان بیرون می آید، بیش از آنکه به این دو بخش و همچنین وزارتخانه متبوعش کمک کند، باعث ایجاد حواشی می شود.

به گزارش گفتار نیوز، از روز شنبه 12 بهمن ماه یک دوره مسابقه فوتسال به مناسبت دهه فجر در وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود و از بخش های مختلف این وزارتخانه 11 تیم در دو گروه در آن شرکت می خواهند کرد.

بدون شک برگزار چنین رقابت های با نام دهه فجر کار ارزنده ای که مورد تقدیر قرار بگیرد، اما نکته اصلی مربوط به ساعات برگزاری است.
طبق برنامه منتشر شده که در بیشتر قسمت های این وزارتخانه قابل دسترسی است، نخستین دیدار از ساعت 9 صبح آغاز می شود و زمان برگزاری آن بازی هر روز نیز 12:30 دقیقه است.

همانطور که همه می دانند، ساعت کاری بخش های دولتی از جمله وزارتخانه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر است. این نکته نیز قابل اشاره است هر بازی نزدیک به 40 دقیقه به طول می انجامید، این یعنی اینکه هر تیمی که قرار است بازی خود را برگزار کند، باید بین 20 تا 30 دقیقه قبل از بازی در سالن حاضر شود و خروج از سالن نیز حداقل 20 دقیقه به طول خواهد انجامید. با یک حساب سرانگشتی و محاسبه زمان رفت و برگشت از سالن می توان متوجه شد که یک بازی فوتسال در جام فجر هر روز نزدیک به 2 ساعت از وقت کارمندان را به خود اختصاص می دهد. باید خستگی بازیکنان را نیز در نظر گرفت که به طور حتم پس از بازی قادر به بازدهی کار مناسب نخواهند بود.

حال سوال اینجاست که چه کسی چنین برنامه ریزی را ترتیب داده تا بخش های مختلف وزارتخانه از کار بیفتد؟ آیا مسئولان نمی توانستند مسابقات را بعد از ظهر برگزار کنند تا در کار کارمندان نیز خللی ایجاد نشود؟

کاش مسئولان اندازه یک بند انگشت و نه بیشتر به برخی مسائل اهمیت بدهند تا امور وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان که در ماه های اخیر نیز با تغییر و تحولاتی همراه بوده، بیش از این دچار اختلال نشود.

چهارشنبه، 9 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-29 ساعت 11:01
خبر بعدی : ترکیه توافقنامه فرهنگی با رژیم تهران را امضا نکرد
خبر قبلی : ابهام در مورد تعلیق تحریم پوشش بیمه نفتکش ها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -