توافق ژنو؛ ببینید چه اتفاقی در حال وقوع است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی امروز در مخالفت با توافقنامه ژنو در حال سخنرانی در مجلس بود که نطق وی جنجال آفرید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حمید رسایی نمیانده تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در مخالفت با توافقنامه ژنو گفت: اشکالات حقوقی و سیاسی توافقنامه ژنو که بنده با علم و یقین بابت پذیرش آن به ملت تسلیت گفتم، بسیار است. نمی توان بر دهان منتقدان توافقنامه مهر پلمب زد. شاید بتوان بر مشروح مذاکرات مهر پلمب زد اما نمی‌توان بر دهان رسانه‌های منتقد مهر پلمب زد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: درست است که مشاور عالی رئیس جمهور محترم همه آنان که به ایشان رای نداده‌اند را افراطی و تندرو می‌داند اما نمی‌توان واقعیت‌های توافقنانه و تاثیر آن بر بودجه آینده را نادیده گرفت.

در حین نطق رسایی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد که ریاست بخش دوم جلسه را برعهده داشت، مکررا به وی تذکر داد که در موضوع نقد بودجه سخنرانی کند.

رسایی در پاسخ به این تذکرات نائب رئیس مجلس گفت: اشکال ندارد بر دهان من پلمب بزنید. من دارم درباره یک توافقنامه بسیار مهم بین المللی صحبت می‌کنم که بر بودجه تاثیر دارد.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: اگر درباره بودجه بحثی دارید بفرمایید.

رسایی پاسخ داد: ملت بیدار باشید، ببینید چه اتفاقی درحال وقوع است. قرار است تفکر کوپنیسم در بودجه آینده شایع شود. آیا این "گداپروری" نیست؟

چهارشنبه، 9 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-29 ساعت 12:01
خبر بعدی : عکس؛ بازهم یک تصادف عجیب هواپیما در ایران
خبر قبلی : تیم مذاکره کننده هسته ای تهدید به مرگ شده؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -