سخنرانی اوباما در کنگره جنجال برانگيز خواهد بود

سخنرانی سالانه 2014 اوباما 28 ژانویه (8 بهمن) در مجلس نمایندگان برگزار می شود.

روزنامه یو اس ای تودی نوشت: چند سال پیش دموکرات ها و جمهوریخواهان کنگره سنت شکنی می کردند و در زمان سخنرانی سالانه رئیس جمهور در کنگره آمریکا کنار یکدیگر می نشستند، این کار نمادی بود از قول همکاری این دو حزب.

این روزنامه افزود: اما این مربوط به گذشته است. امسال هر دو حزب مهمانانی دعوت کرده اند که نماد اختلافات حزبی هستند و هیچ تلاشی هم برای نشستن طرفداران احزاب مختلف کنار یکدیگر انجام نمی شود.

گروهی از دموکرات ها از یک فرد بیکار دعوت کرده اند که در این مراسم مهمان آنان باشد. این گروه روز سه شنبه بعداز ظهر یک کنفرانس خبری ترتیب داده اند تا برلزوم تمدید کمک به افرادی که برای مدت طولانی بیکار هستند، تاکید کنند.

کمیته ملی جمهوریخواهان هم روز دوشنبه اعلام کرد برخی نمایندگان این حزب یک کنفرانس خبری با حضور آمریکاییانی که برنامه درمانی اوباما بر زندگی آنها اثر منفی گذاشته است، ترتیب داده اند. این افراد مهمانان نمایندگان جمهوریخواه در مراسم سخنرانی سالانه خواهند بود.

برخی دیگر از دموکرات ها هم فعالان در زمینه مهاجرت ازجمله تعدادی مهاجر غیرقانونی را به این مراسم دعوت کرده اند تا تلاش های خود را برای تصویب یک قانون مهاجرت جامع برجسته سازند.


سه شنبه، 8 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-28 ساعت 13:01
خبر بعدی : تعهد پاکستان به عربستان برای تأمین بمب اتم
خبر قبلی : اعدام در برابر چشمان کارگران ساختمانی + عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -