توافق ژنو؛ اینگونه رفتارها موجب تضعیف نظام می شود

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتقادات توام با تهدید نسبت به توافق ژنو در فضای مجازی گفت: «بنده با این شیوه که برخی افراد در پیش گرفتند موافق نیستم و معتقدم اینگونه رفتارها موجب تضعیف نظام می شود و تفرقه و اختلاف را در جامعه ایجاد می کند.»

پس از هشدارهای بیلبوردی به تیم مذاکره‌کننده حالا نوبت به ارسال پیام‌های کنایی رسیده است. پیام‌هایی که این روزها توسط ‌ایمیل‌های گروهی، برای اهالی رسانه و سیاست ارسال که متن آنها پر از کنایه به روحانی، مجموعه دولت و البته دیپلمات‌ها است.

سروده‌هایی نظیر «جنگ با دشمن غدّار جگر مي‌خواهد، مرد مي‌خواهد و تدبير دگر مي‌خواهد، با کليد آمده‌اي در وسط معرکه‌ای، که کمي غيرت و شمشير و سپر مي‌خواهد» در کنار دیگر اشعاری که رسما تهدید به انتقام‌گیری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌کند و در بخشی از آنها آمده: «ما ز خون شما نمي‌گذريم، شهدا انتقام مي‌گيريم، پاي ميز مذاکره برويد، از شما انتقام مي‌گيريم.»

این پیامک‌های کنایی چه چیزی را هدف گرفته‌اند؟ علت بروز اینگونه رویکرد انتقادی نسبت به توافق ژنو چیست و چه عواقبی در بر دارد؟

حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با فرارو گفت: «نحوه برخورد یک سویه آمریکا با توافق ژنو اگرچه از سوی مسئولین تیم مذاکره کننده و وزارت خارجه مستمرا تکذیب می شود و مورد انتقاد قرار می گیرد اما تهاجم غربی ها به خصوص آمریکا در خصوص برداشت یک سویه خود از توافق ژنو مورد نگرانی بسیاری از دلسوزان نظام شده است.»

یکشنبه، 6 بهمن ماه 1392 برابر با 2014-01-26 ساعت 14:01
خبر بعدی : در مذاکرات هسته ای از رهبری هزینه نمی کنیم؛ چرا؟
خبر قبلی : تلاش منطقه ای برای از پای درآوردن سرکرده حزب الله


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -