حمله مشاور نظامی ولی فقیه به رفسنجانی و پسرانش

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: تنها انسانهای خردمند می‌توانند یک کشور را اداره کنند و در مقابل اشخاص دروغگو کشور را نابود می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی در مراسم دومین سالگرد شهادت احمد سیاف‌زاده با بیان اینکه مردان ارتشی؛ بسیجی و سپاهی و با خلق حماسه‌ای بزرگ افتخارات زیادی آفریده‌اند عنوان کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس توسط انسانهای خردمند که گوهر‌ها و جواهرات این جنگ بودند جلو برده می‌شد

وی افزود: دفاع مقدس بزرگ‌ترین افتخار کشور است و هر کس که در ایران زندگی می‌کند مدیون فداکاریهای ۴۰ هزار آزاده، ۳۰۰ هزار جانباز و شهدا هستند

مشاور عالی فرمانده کل قوا در تبیین ویژگیهای سیاف‌زاده ابراز کرد: ایشان سرداری مومن شجاع و خردمند بودند و با شجاعت در جبهه‌ها مردانه جنگیدند.

وی افزود: تنها انسانهای خردمند می‌توانند یک کشور را اداره کنند و در مقابل اشخاص دروغگو کشور را نابود می‌کنند و شهید سیاف‌زاده با وجود وحشتناک بودن جنگ با شجاعت در خط مقدم حاضر می‌شد.

رحیم صفوی در ادامه خاطر نشان کرد: انسانهای ترسو هیچگاه به جنگ نیامدند وبسیاری از آن‌ها از ایران رفتند که مبادا آسیبی به آن‌ها برسد و فرزندانشان در خارج از کشور به سمت انواع فساد کشیده شدند البته در مقابل عده‌ای همچون سیاف‌زاده در ایران ماندند و به دفاع از ایران اسلامی پرداختند.

آدينه، 4 بهمن ماه 1392، 9:31 صبح برابر با 2014-01-24 ساعت 05:01
خبر بعدی : مرجع حکومتی در قم: خیلی‌ها اسلام آدامسی دارند
خبر قبلی : وزارت اطلاعات اسناد فساد در فوتبال را ارائه داد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -