توافق ژنو؛غربيها چکش تحريمها را در دست دارند

خبرگزاری تسنيم وابسته به سپاه پاسداران در گزارشی به وضعيت ذلت بار جمهوری اسلامی پس از امضای توافقنامه ژنو اعتراف کرد و نوشت: زمان اجرای توافق ژنو فرا رسيده و غربيها چکش تحريمها را در دست دارند و همه چيز را ميخ می بينند.

این منبع با نگرانی نسبت به ادامه تحریمها نوشت: در نگاه طرف مقابل، مرحله مذاکره برای لغو يا تعديل تحريمها نيز بخشی از ساختار تئوری و برنامه اعمال تحريم است. يعنی حتی در لغو فرضی يک مورد از تحريمها نيز ساختار تحريمها هم چنان وجود دارد و بر اساس آن عمل می شود.

این منیع نوشت: بر همين مبنا است که روز گذشته يک مقام عالی رتبه وزارت خارجه آمريکا به شهر رم رفت و شرکتهای اروپايی را از معامله با ايران برحذر داشت. او هشدار داده است که داد و ستد با ايران به دليل تحريمها هم چنان خطرناک است و می تواند شرکتهای دخيل را با دشواری روبه رو سازد.

خبرگزاری تسنیم سپس با ريختن آب پاکی روی دست کسانی که به لغو تحريمها دل خوش کرده اند، نوشت: بنابراين به رغم اين که دستگاه سياست خارجی کشورمان تأکيد کرده است که مذاکرات بايد در يک يا 2 دوره 6 ماهه به پايان برسد، اين مرحله دوم که همان مذاکره برای رفع تحريمها است، ممکن است سالها به طول بينجامد. اين بازه طولانی که می تواند 5 سال تا 20 سال هم ادامه يابد.

شنبه، 28 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-18 ساعت 19:01
خبر بعدی : مخالفان اسد با شرکت در نشست ژنو موافقت کردند
خبر قبلی : تحریمهای جدید؛ رژیم تهران چرا نگران است؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -