سفر خوزستان؛ انتقاد شدید "اعتدالگرایان" از روحانی

به کارگيری شگردهای احمدی نژاد توسط روحانی در سفرش به استان خورستان از جمله کشاندن سياهی لشکر مزدوران رژيم به دنبال خودرو حامل او، موجب انتقادهای شدید از وی شده است.

روزنامه "قانون" نزدیک به رفسنجانی در مطلبی با عنوان "اين سفر پيام تغيير را منتقل نکرد" نوشت: تصور ما اين بود آن مردی که مردم را به دنبال خودروی خود می کشاند، آن مردی که وقتی در جايگاه سخنرانی قرار می گرفت، شعار تحويل مردم می داد، ديگر رفته است.

اين روزنامه افزود: تصور ما اين بود که پس از کش و قوسهای فراوان و انتخاب فردی معتدل به عنوان رئيس جمهور، دوران شعار گذشته و زمان عمل است.....آقای رئيس جمهور! اين نوع رفتار مختص يک حقوقدان نيست. اين که مردم ساده دل به دنبال خودروی شخصی که صاحب قدرت است بدوند، نه تنها افتخار نيست بلکه دردآور است. اين که مردم گرفتار به رئيس جمهور نامه بنويسند و درخواست وام و يا حتی ابراز علاقه کنند، انسان را واقعا رنج می دهد. حضور مردم پشت سر خودروی رئيس جمهور، معيار محبوبيت نيست.

روزنامه ابتکار نزدیک به اصلاح طلبان حکومتی نيز سرمقاله خود را به سفر روحانی اختصاص داده و از او خواسته است به شيوه احمدی نژاد عمل نکند.

اين روزنامه نوشت: مصوبات خرد و کلانی که ظاهرا به همه جزئيات و کليات غيرضروری هر استان می پردازند، در برنامه دولت يازدهم جايی نداشته باشد. چرا که هم چون دولت قبلی منجر به نااميدی مردم نسبت به مسئولان و آسيب ديدن جايگاه دولت می شود.

پنجشنبه، 26 دی ماه 1392، 3:08 بعدازظهر برابر با 2014-01-16 ساعت 13:01
خبر بعدی : سوریه؛ ديدار ظريف با پوتين / حضور رژیم در حاشیه
خبر قبلی : مخالفت آخوندها با سخنرانی یک زن در نماز جمعه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -