تمام هدایای دلال مجتبی خامنه ای به فاحشه ترکیه ‌ای

روزنامه «حریت» ترکیه، فهرستی از هدایای میلیاردی رضا ضراب میلیاردر ایرانی را که به تازگی در ترکیه به اتهام فساد مالی بازداشت شده، منتشر کرده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از روزنامه «حریت»، ضراب یک ویلا به ارزش یک میلیون یورو در بودروم ترکیه، یک ویلا در جمیرای دبی، یک خودرو بی‌ام و 607 به ارزش ۵۲۰ هزار لیر، یک خودرو جیپ، یک جت اختصاصی با ظرفیت ۸ نفر به ارزش ۱۲ میلیون دلار، یک قایق تفریحی و یک خودرو «استون مارتین» به ارزش ۳۴۰ هزار یورو به «ابرو گوندش» یکی از معروف‌ترین خواننده‌های ترکیه هدیه داده است.


بابک زنجانی چقدر ثروت دارد؟

جام جم آنلاین: مجله انگلیسی نشنال با انتشار گزارشی ثروت بابک زنجانی را حدود 14 میلیارد دلارارزیابی کرد و نوشت: زنجانی رونق تجارت خود را به دلیل « خواست خداوند » می داند . بر اساس گزارش های مختلف ، او کار خود را با فروش پوست گوسفند و یا لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز کرده و در ادامه توانسته از یکی از دانشگاه های ترکیه مدرک لیسانس مدیریت بحران بگیرد.

بزرگترین شکست وی در سال 1999 اتفاق افتاد ، زمانی که او رانندۀ محسن نوربخش ، رئیس اسبق بانک مرکزی ایران شد. آقای زنجانی استعداد خاصی در امر تبدیل و تبادل پول از خود نشان داد و به آسمان گفته که او به سرعت توانست حدود 17.000 $ در روز از معاملات ارز خارجی به دست آورد . با این حال، هم خانوادۀ نوربخش و هم بانک مرکزی ایران، هر دو وجود فردی با این نام را در بین کارکنان بانک انکار می کنند.

در هر صورت، بابک زنجانی ، میلیاردر پر زرق و برق ایرانی که ، ساعت مچی 130 هزار درهمی به دست می کند ، و مرسدس بنز SL500 سیاه رنگ سوار می شود و صاحب یک باشگاه فوتبال در تهران است ، اکنون سقوطی عجیب و تماشایی را تجربه می کند.

شنبه، 28 دی ماه 1392، 0:04 صبح برابر با 2014-01-16 ساعت 01:01
خبر بعدی : حمله سپاه پاسداران به مشاور ارشد روحانی
خبر قبلی : مجله انگلیسی نشنال: بابک زنجانی چقدر ثروت دارد؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -