نگرانی رژیم از تنبیه آخوندهای فضول در ملاعام

به گزارش "ندای انقلاب" به نقل از فارس، بسجیان دانشگاه تبریز با صدور بیانیه‌ای که در رابطه با حادثه حمله به روحانی مرندی به دلیل امر به معروف و نهی از منکر صادر شده است؛ دانشجویان بسیجی دانشگاه تبریز ضمن محکومیت این حادثه ی ناگوار از مسئولان نیروی انتظامی و و مراجع قضایی خواسته‌اند به این اقدام رسیدگی قاطع و سریع کنند.

این بیانیه با اشاره به تقابل دائمی حق و باطل از تکرار حوادثی مانند حمله اراذل و اوباش به آمرین به معروف و ناهیان از منکر اظهار تاسف شده و حادثه حمله شرور سابقه‌دار به روحانی خداجوی مرندی را موجب تاثر قلبی دانسته است.

دانشجویان بسیجی دانشگاه تبریز علاوه بر برخورد سریع و قاطع با این شرور و خواستار جلوگیری از وقوع حوادث دردناک مشابه و تبلیغ هر چه گسترده‌تر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سراسر ایران اسلامی شده اند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاَّ تَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

عاشورا روز تقابل جبهه حق و باطل و صحنه ی رویارویی معروف و منکر بود؛ روزی که عده ای اشقیاء به جرم امر به معروف، نگین خاندان رسالت را به شهادت رساندند و روی تاریخ را سیاه نمودند. به گواه تاریخ هر روز و هر مکان صحنه ی تقابل حق و باطل در تکرار است«کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا».

متأسفانه در طول چند سال اخیر اخبار و حوادث تأسف باری در گوشه و کنار ایران اسلامی در مورد اهانت به آمران به معروف و ناهیان از منکر به گوش می رسد . و کم نیستند خواهران محجبه ای که به خاطر تذکر لسانی امر حجاب ، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و راهی بیمارستان شده اند. اخیراً نیز در شهرستان مرند روحانی خداجوی و وظیفه شناس حجت الاسلام اکبر مرندی ( مسؤل دفتر سابق امام جمعه محترم مرند و برادر شهید ) به خاطر تذّکر و دعوت به رعایت سکوت و آرمش در بیمارستان مرند، توسط شرور سابقه دار منطقه ، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و جراحات سنگین و شکستگی استخوانها را متحل شده است ؛ که حقاٌ شنیدن این حوادث قلب آدمی را متأثر می کند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تبریز ضمن محکومیت این حادثه ی ناگوار، از مسئولین نیروی انتظامی و مراجع قضایی می خواهیم سریع و قاطعانه به جنایت اخیر مرند رسیدگی کنند.

همچنین از تمامی مسولین ذیربط خواستار جلوگیری از وقوع حوادث دردناک مشابه و تبلیغ هر چه گسترده تر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سراسر ایران اسلامی می باشیم.

سه شنبه، 24 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-14 ساعت 03:01
خبر بعدی : بسیج بمناسبت مرگ شارون شیرینی توزیع می‌کند
خبر قبلی : منبع حکومتی: حجاب اجباری يا اختياری؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -