تصادف اتوبوس با مينی‌بوس دانش‌آموزان زرتشتی

به گزارش مردم سالاری، رييس مرکز فرماندهي و کنترل ترافيک پليس راهور تهران با تشريح جزئيات تصادف اتوبوس BRT با ميني‌بوس حامل دانش‌آموزان گفت: راننده اتوبوس شرکت واحد به دليل عبور از چراغ قرمز 100 درصد در اين حادثه مقصر بوده است.

سرگرد احمد شيراني افزود: حوالي ساعت 7 صبح يکشنبه يک دستگاه اتوبوس BRT تک کابين که از جنوب به شمال در حال حرکت بود در چهار راه وليعصر(عج) با يک دستگاه ميني‌بوس هيونداي سفيد رنگ حامل دانش‌آموزان زرتشتي که در مسير شرق به غرب تردد مي‌کرد برخورد کرد.

وي با اشاره به اين که بررسي‌هاي پليس و بازنگري فيلم اين تقاطع نشان داد که اتوبوس شرکت واحد مذکور از چراغ قرمز عبور کرده بود افزود: راننده ميني‌بوس که براي اردوي مدرسه بکارگيري شده بود با مشاهده صحنه و به جهت فرار از تصادف فرمان را به يکباره چرخاند که در پي آن ميني‌بوس از پهلو به زمين نشست. به گفته شيراني ميني‌بوس مذکور به دليل اين که براي اردو بکارگيري شده بود فاقد برچسب سرويس مدرسه بوده است.

رييس مرکز فرماندهي و کنترل ترافيک پليس راهور تهران تصريح کرد: در پي اين حادثه يک نفر از دانش‌آموزان به صورت سطحي از ناحيه دست مجروح شد که آخرين اخبار دريافتي حاکيست حال اين دانش‌آموز نيز مساعد بوده و از بيمارستان ترخيص شده‌اند.

وي با تاکيد بر اين که راننده اتوبوس شرکت واحد 100 درصد مقصر اين حادثه بوده است خاطرنشان کرد: پرونده اين حادثه تشکيل و تحويل مراجع ذيربط شده است. در عين حال سوابق کروکي مذکور نيز براي پيگيري‌هاي بعدي به شرکت واحد ارسال شده است.

رييس مرکز فرماندهي و کنترل ترافيک پليس راهور تهران در پايان با هشدار در خصوص برخورد قاطع پليس با رانندگان اتوبوس‌هاي متخلف در پايتخت گفت: پليس به طور جدي برخورد با معدود رانندگان متخلف اتوبوس را در تهران در دستورکار قرار داده است و با هماهنگي شرکت واحد با اين دسته از رانندگان بدون اغماض به جهت حفظ جان مسافران برخورد مي‌شود و انتظار داريم اين دسته از رانندگان بيش از سايران قوانين و مقررات رانندگي را رعايت کنند.

دوشنبه، 23 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-13 ساعت 10:01
خبر بعدی : ورود مجلس به ویژه خواری ۶۵۰ میلیون یورویی
خبر قبلی : دختر زیبای ایرانی که زده تو خال! + عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -