سلحشور: چرا باید به‌جای شهدا بازیگران الگو شوند

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله سلحشور در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عمار که هم اکنون در سینما فلسطین در حال برگزاری است، گفت: سلحشور قصه خود را از قرآن می گیرد توفقیاتش را از خدا می خواهد و ابعاد هنری دیگر را هم هنرمندان کمک می کنند. پس می توان گفت خود من کاری نکرده ام و دیگران کمک کرده اند.

سلحشور که در چهارمین جشنواره فیلم عمار با دریافت فانوس این جشنواره از دستان آیت الله جنتی همراه با خانواده شهدا مورد تقدیر قرار گرفت، توضیح داد: من از این تقدیر که لایق آن نیستم تشکر می کنم. با این حال این صادقانه است که من هیچ چیز را از خود نمی دانم و حتی تردید می کنم که اصلا دست من هم در کار بوده باشد. یعنی اگر هم کاری انجام شده باشد دیگران هستند که آن را انجام داده اند. شهدای ما، اساتید، دانشمندان هسته ای، متخصصان و … هر کس به سهم خود کاری می کند.

وی در مورد یوسف پیامبر بیان کرد: من درباره تقدیر از هنرمندان از مسئولان خواهشی دارم؛ هنرمندان فقط کسانی هستند که در یک رشته تخصص دارند و من از مسئولان می خواهم که آنها را با عارف و عابد و دانشمند و دیگر علما و بزرگان برابر نکنند جامعه بیش از ظرفیت هنرمندان به آنها توجه نکند.

این کارگردان در پایان عنوان کرد: هنرمندان اگر کار مثبتی می کنند وظیفه شان است و اگر کار منفی می کنند باید مورد تنبیه و گوشزد قرار بگیرند. چرا باید هنرمندان و بازیگران ما به جای حضرت علی اصغر، شهید فهمیده، شهید احمدی روشن الگوی جامعه قرار بگیرند. هنرمند اندازه جایگاهش تجلیل شود و همان قدر که برای هنرمند ارزش قائل هستید برای دیگران هم قائل شوید.

یکشنبه، 22 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-12 ساعت 12:01
خبر بعدی : انقلاب اسلامی زمينه‌ساز ظهور امام زمان است
خبر قبلی : خشک شدن هامون از مواد‌مخدر خطرناک‌تر است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -