آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند فقط از پشت خنجر نزند

امام جمعه آستارا گفت: لبخندهای غرب و آمریکا به جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیست و باید مراقب بود که از پشت خنجر نزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: امام حسن عسکری زمینه غیبت امام زمان را در بین شیعیان ترویج می‌داد.

وی با بیان اینکه امام حسن عسکری در زمینه‌های ترویج اعتقادات اسلامی و شیعه و تفسیر قرآن و سازمان وکالت اقدام‌های اساسی انجام داد، افزود: امام (ع) ذهن مسلمانان را برای امر غیبت آماده می‌کرد.

خطیب جمعه آستارا یکی از مهم‌ترین اقدام‌های امام حسن عسکری (ع) را ترویج اسلام اصیل و شیعه دانست و تصریح کرد: یکی دیگر از اقدام‌های این امام بزرگوار احیای سازمان وکالت بود که در زمان امام صادق (ع) تاسیس شد و بر اثر کارشکنی خلفا در حال ضعف بود.

وی با اشاره به اینکه در زمان غیبت امام زمان (عج) ولی فقیه زمان نایب ایشان هستند، خاطرنشان کرد: تا ظهور آقا امام زمان (عج) اطاعت از ولی امر مسلمین و ولی فقیه زمان واجب است.

حافظ‌نیا در ادامه با بیان اینکه هر مسئولی بماند یا برود دخالتی در امور نمی‌کنیم، گفت: دخالت نمی‌کنیم اما امور را رصد می‌کنیم.

وی سالروز آغاز حکومت و امامت امام عصر (عج) از روز شنبه را تبریک گفت و افزود: در آستارا مانند شهرهای دیگر ایران مراسم و جشن به مناسبت آغاز حکومت و ولایت امام عصر (عج) برگزار می‌شود.

امام جمعه آستارا درباره مذاکره هسته‌ای و شهادت شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: غرب و آمریکا به جز دشمنی با ایران کاری ندارند باید دقت کرد که آمریکا در مذاکرات دست‌آویزی پیدا نکند و تلاش هیئت ایرانی آسیب نبیند.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش امام خامنه‌ای مذاکره کنندگان فرزندان نظام و انقلاب هستند اما آمریکا و غرب در روبرو می‌خندد و از پشت سر خنجر می‌زند.

حافظ‌نیا یادآور شد: دشمنان اسلام دانشمندان هسته‌ای را با این فکر که داشنمندان را مأیوس کنند به شهادت رساندند اما در ایران همه جوانان شهید احمدی‌روشن و عاشق ولایت فقیه هستند.

وی از مردم مسلمان و ولایت‌مدار آستارا درخواست کرد تا طبق توصیه اسلام و ائمه و امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای اسراف نکنند و در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

شنبه، 21 دی ماه 1392، 3:29 صبح برابر با 2014-01-11 ساعت 02:01
خبر بعدی : عملیات انتحاری گزینه‌ روی میز حکومت اسلامی است
خبر قبلی : آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند فقط باید شرش کم شود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -