دشمن به دنبال حذف حیا از جامعه اسلامی است

مسوول حوزه نمایندگی سپاه سایبری تأکید کرد: بی‌تردید، دشمن به دنبال حذف حیا از جامعه اسلامی است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام "کاظم زنگنه" در سومین همایش بینش مطهر که در ستاد اقامه نماز استان زنجان برگزار شد، افزود: کسانی که در مسیر سلسله مباحث فرهنگی به‏ ویژه مباحث شهید مطهری قرار می‏‌گیرند، جزو خادمین فرهنگی یک جامعه هستند و از ارزش والایی برخوردارند.

وی در حدیثی از امام صادق(ع) به نقل از پیامبر اکرم(ص)، عنوان کرد: هر کس چهار چیز داشته باشد ولو از فرق سرش تا از نوک انگشتانش سرشار از گناه باشد، خداوند گناهان او را تبدیل به نیکی می‏‌کند و این چهار چیز عبارتند از راست‌گویی، حیا، اخلاق خوب و شکرگزاری.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم در هر جایگاه و سمتی که هستیم همواره راست‌گو باشیم. همچنین در حفظ حیا کوشا باشیم که حیا بالاترین خوبی‌ها است و این در حالی است که حیا و دین در کنار عقل معنا می‏‌یابند و و هر آنکه عقل داشته باشد، حیا و دین نیز دارد.

زنگنه اظهار کرد: امروز دشمن تلاش می‏‌کند تا حیا را از جامعه ما بگیرد و هر روز بالغ بر چهار هزار ساعت برنامه به زبان فارسی و 540 هزار ساعت برنامه با احتساب زبان‏های ترکی، کردی و عربی، اطلاعات نادرست را وارد جامعه می‏کنند تا حیا را از جامعه اسلامی بگیرند، تا آنجا که یک جامعه‌شناس فرانسوی می‏گوید: "یکی از وظایف ما گرفتن حیا از مسلمانان، به ویژه شیعیان است".

وی تاکید کرد: در رفتار با دیگران با اخلاق خوب باشید و اخلاق خوب در مدارا کردن با مردم است. همچنین همواره شکرگزار نعمت‏های خدا باشید تا سعادتمند شوید. ملتی که اراده‏‌اش، اراده خداوند متعال باشد، هرگز آسیب‏ نمی‌بیند. همچنین باید بدانیم هر آنچه داریم به خاطر حضور امام زمان(عج) در جامعه اسلامی است و اگر پیرو آن حضرت هستیم، نباید ناامیدی بر خود راه دهیم.

آدينه، 20 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-10 ساعت 12:01
خبر بعدی : توجه کم‌رنگ جشنواره فجر به فیلمسازان زن
خبر قبلی : مذاکره روسیه و رژیم برای تهاتر نفت در برابر کالا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -