شیخ سلفی و آرزوی جنگ با امام زمان

فیلم ویدیویی جدیدی روی اینترنت منتشر شده است که در آن عدنان عرعور مفتی فتنه‌گر و تندرو سلفی آرزو می‌کند از سربازان ارتش «سفیانی» باشد، همان کسی که در اوایل عصر ظهور به نبرد با حضرت امام مهدی (عج) خواهد رفت.

به گزارش شبکه خبر، عدنان عرعور، شیخ سلفی سوری که مقیم عربستان است، در سخنانی از تریبون تبلیغاتی خود موسوم به شبکه «شذا» گفت: امیدواریم انشاء الله زیر لوای پرچم لشکر سفیانی باشیم.

احادیث وروایات درباره سفیانی متعدد و متواتر است. او «عثمان بن عنبسه» از فرزندان «خالد بن یزید بن معاویه است و چون از نسل ابوسفیان است، معروف به «سفیان» است. او مردی است با چهره ای ترسناک و آبله روست و چشمانی کبود دارد. او از سرزمینی خشک به نام «بیدا» که سرزمینی بی آب و علف در بین مکه و شام است، خروج می کند.

بخشی از لشکر سفیانی که به شام می رود با لشکر امام (علیه السلام) مواجه می شود که، لشکر حضرت حجت (علیه السلام) بر آن پیروز شده و آن را نابود می کند و اموال آنان به غنیمت گرفته می شود.

با رسیدن لشکر سفیانی به مدینه، به مدت سه روز هر عملی را در این شهر مباح اعلام می کنند و در آن به قتل و ویرانی مشغول می شوند. اما در راه مکه و در منطقه بیداء در زمین فرو می روند و جز سه نفر از آنان کسی زنده نمی ماند.

چهارشنبه، 18 دی ماه 1392، 6:11 صبح برابر با 2014-01-08 ساعت 05:01
خبر بعدی : چینی ها چین را گلستان می کنند، ایران را بیایان
خبر قبلی : رفتن زنان به فضا افتخار نیست (بروند صیغه شوند)


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -