بايد با ببرها و مگس‌های مدير مبارزه كنيم

ميكروب‌هايي به جان مديران ما افتاده است كه آن را پاكسازي خواهيم كرد

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: متأسفانه تعدادي ميكروب به جان مديران ما افتاده كه آنها را بدنام كرده و ما سعي مي‌كنيم با كمك قواي سه‌گانه اين ميكروب‌ها را از دستگاه اداري پاكسازي كنيم.

ناصر سراج در مراسم توديع و معارفه بازرس كل استان مركزي كه امروز با حضور نماينده ولي فقيه، استاندار و مديران اجرايي استان مركزي در اراك برگزار شد، با اشاره به وضعيت فساد اداري كشور گفت: فرمان هشت ماده‌اي مقام معظم رهبري بايد به منصه اجرا برسد، خوشبختانه همان طور كه مستحضر هستيد اخيراً نيز رئيس‌جمهور نامه‌اي به ستاد مبارزه با فساد اقتصادي ارسال كرده تا اين بحث پيگيري شود و به احتمال زياد نامه رئيس‌جمهور در جلسه ستاد مبارزه با فساد اقتصادي مطرح و تصميمات لازم اتخاذ خواهد شد. وي تصريح كرد: در خصوص فساد اداري متأسفانه رده كشوري ما خيلي مطلوب نيست، توجه ما اين بود كه چون «

TI» در كشور شعبه ندارد رتبه ما را پايين گزارش مي‌كنند، به همين منظور هيئتي را تعريف كرديم كه به اين موضوع رسيدگي كنند. سراج با اشاره به معوقات بانكي گفت: با رويكرد اخير دولت در ستاد مبارزه با فساد، تصميم‌گيري‌هايي در خصوص وصول معوقات بانكي انجام شد. با بانك مركزي نيز مذاكراتي شد و قرار شد با هماهنگي، اقدامات مؤثري شود.سراج با اشاره به رويكرد چين در برخورد با فساد دانه درشت‌ها و نيز گزارش اخير حزب حاكم اين كشور درباره مبارزه توأمان با ببرها و مگس‌ها افزود: ما بايد در اين بخش از چين الگو گرفته و با مفسدان در دستگاه‌ها كه عده‌شان هم خيلي كم است ولي دستگاه قضايي را بسيار تحت فشار قرار مي‌دهند، برخورد كنيم. سراج با بيان اينكه طبق قانون تمام دستگاه‌هاي اداري موظف هستند تا سامانه ثبت شكايت را در دستگاه خود تعبيه كنند، گفت: طبق بند 25 و تبصره ماده 25 قانون، سازمان بازرسي وظيفه دارد بر سامانه شكايات ادارات نظارت كرده و اگر نتايج شكايات ارائه نشد با آن دستگاه برخورد كند.

دوشنبه، 16 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-06 ساعت 04:01
خبر بعدی : مرگ ۵۰۰۰ نفر درسال بر اثر عوارض هپاتیت
خبر قبلی : رامین: 3 سال است از احمدی‌نژاد جدا هستم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -