رواج ادبیات اپوزیسیون در مطبوعات داخلی

سایت یک هفته نامه اصلاح طلب در استان بوشهر به بهانه بیان برخی انتظارات فرهنگی و مطبوعاتی عملا مدیریت ارشد استان را تهدید کرده است!

به گزارش بی باک به نقل از «استان نیوز»، نگارنده در بخشی از یادداشت خود آورده است: در فرصتی که از سوی مردم در اختیار دولتمردان تدبیر و امید گذاشته شده، هر گونه سهل انگاری و بی توجهی به مقوله فرهنگ و اهل فرهنگ و قلم، نابخشودنی است و واکنش اهل فرهنگ و قلم را به همراه خواهد داشت!

وی در این یادداشت با بکار گرفتن ادبیات اپوزیسیون خارج از کشور ضمن وخیم دانستن وضعیت فرهنگی و مطبوعاتی مدعی شده است: وجود دیدگاهی طالبانی و اجرای سیاستی متحجرانه در عرصه فرهنگ و خصوصا رسانه، در طی ریاست متحجران فرهنگی در استان بوشهر، لطمات زیادی را متوجه این بخش نموده است!

بعد از همه سیاه نمایی های این سایت اصلاح طلب از وضعیت فرهنگی و مطبوعاتی و تهدید مدیریت ارشد استان به واکنش اهل قلم(!)، نگارنده خواستار توجه ویژه استاندار به وضعیت فرنگی استان می شود.

اما آنچه در این میان به وضوح مشهود است اینکه ظاهرا روی کار آمدن دولت تدبیر و امید برخی اصلاح طلبان تندرو را به اشتباه انداخته و آنها تصور می کنند می توانند هر آنچه در رسانه های بیگانه مطرح می شود را در فضای داخلی نیز منعکس نمایند!


آدينه، 13 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-03 ساعت 04:01
خبر بعدی : جامعه با رعب و وحشت از هم می‌ پاشد
خبر قبلی : برای ‌ارتباط‌ با آمریکا باید قرآن را بازخوانی کرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -