۲۰۱۴ سالی سخت برای آقای اوباما خواهد بود

یک روزنامه غربی با اشاره به انتخابات میاندوره ای کنگره که در سال جدید میلادی در آمریکا برگزار می شود و وضعیت بد دموکراتها برای کسب رای در این انتخابات ،۲۰۱۴ را سالی بسیار سخت برای اوباما ارزیابی کرد.

به گزارش افکارنیوز، روزنامه اتریشی "کوریر" در تحلیلی سال ۲۰۱۴ را سالی سخت برای اوباما ارزیابی کرده و نوشت: سال ۲۰۱۳ هم بهترین سالی نبود که اوباما تا به حال تجربه کرده بود. مناقشات بودجه ای در سال ۲۰۱۳ بین دموکراتها و جمهوریخواهان به تعطیلی موقتی دولت انجامید.

در ادامه این مطلب آمده است: ۲۰۱۴ باید سال بهتری برای اوباما باشد. اما قابل پیش بینی است که این سال هم می تواند سالی بسیار ناراحت کننده و سخت برای رئیس جمهوری آمریکا باشد.

۲۰۱۴ سال انتخابات در آمریکاست و همانگونه که شواهد نشان می دهد حزب دموکرات اوباما وضعیت بدی برای شرکت در این انتخابات دارد.

در انتخابات میاندوره ای کنگره ۲۰۱۴ آمریکا ۳۶ فرماندار،۳۵ سناتور و همه اعضای مجلس نمایندگان خود را از نو انتخاب می کند. در حال حاضر جمهوریخواهان اکثریت را در مجلس نمایندگان در اختیار دارند.

بر اساس نظرسنجی های اخیر ۴۹ درصد رای دهندگان آمریکایی در این انتخابات به جمهوریخواهان رای خواهند داد و تنها ۴۴ درصد به دموکرات ها رای می دهند.

به این ترتیب نتایج نظر سنجی های اخیر برای اوباما شگفت آور و فال بد است و این در حالی است که گناه مناقشات بودجه ای در آمریکا بیشتر به گردن کنگره و جمهوری خواهان آمریکایی افتاد.

تحلیلگران بر این عقیده بودند که جمهوری خواهان در سایه مناقشات بودجه ای آسیب سختی می خورند؛ این در حالی است که حالا نتایج نظرسنجی ها بر عکس این اظهارنظرها را نشان می دهد.

پنجشنبه، 12 دی ماه 1392 برابر با 2014-01-02 ساعت 12:01
خبر بعدی : جزئیات تقلب مالی بابک زنجانی دلال بدنام رژیم
خبر قبلی : سقوط ارزش ليره ترکيه در برابر دلار آمريکا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -