برنامه‌ریزی دشمن برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی

سپاه نیوز: فرمانده سپاه شاهرود گفت: حماسه 9دی به جهان نشان داد ملت ایران مدافع انقلاب و اسلام هستند و توطئه‌هاي دشمنان انقلاب و نظام را با همبستگي و انسجام ملي در هر زمان و مكان خنثي خواهند كرد.
به گزارش سپاه نیوز؛ عباس مطهری در آستانه 9 دی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران فرمانده سپاه شاهرود در مصاحبه با خبرگزاری بسیج استان سمنان با اشاره به حماسه 9 دی ملت ایران گفت: به فرموده امام خامنه‌ای(مدظله) آمدن مردم به عرصه خیابان‌ها و این حضور عظیم مردمی و جسم جامعه که روح خروشان آنها را خوب نشان میدهد، خدای متعال است.
وی افزود: این فرموده رهبری تأکید بر این نکته است خداوند متعالی حامی و هدایت کننده این نظام و ملت آن است و نمی‌گذارد این مسیر متعالی اسلام و انقلاب به انحراف برود و خود حامی و مدافع آن است.
فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: در 9 دی همان روحی که در بهمن 57 باعث سرنگونی شاه و استکبار شد حضور داشت و همان هویت و ماهیت انقلاب ما که برگرفته از اسلام و امام حسین(ع) است، تجلی کرد.
مطهری خاطرنشان کرد: رهبری فرزانه انقلاب به خوبی با کالبد شکافی این حماسه عنصر ایمان را معجزه گر می‌داند که ملت را بسیج کرد و به صحنه آورد و این ایمان تمام سختی‌ها و مشکلات این ملت را آرامش و سکینه می‌بخشد.
وی تأکید کرد: فتنه 88 برنامه‌ریزی دشمنان برای از میان برداشتن انقلاب اسلامی بود و دارای عمق در داخل و خارج از کشور بود که به دست یداللهی خداوند با حضور مردم در صحنه خنثی شد.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه در حماسه 9 دی قدرت اراده الهی در ملت ایران ظهور و بروز کرد، گفت: اسلام و امام حسین(ع) است که این قدرت و نیرو را به ملت ما می‌دهد که خودجوش به صحنه بایند و با احساس تکلیف در برابر دشمنان ایستادگی و آنها را مجبور به تسلیم و عقب‌نشینی کنند.
مطهري با اشاره به بازتاب بین‌المللی این حماسه بزرگ گفت: بسیاری از دولتمردان در غرب و آمریکا با این صحنه فهمیدند که تلاش 30 ساله آنها هیچ نتیجه‌ای برای آنها در برنداشته و آنها همچنان نزد ملت ایران منفور و مذموم هستند.
وی با تاکید بر بصیرت و ولایتمداری گفت: حماسه 9 دی نشان داد مردم ما بصیرت دارند و گوش به فرمان ولایت است و همیشه هوشیار و بیدار و مدافع انقلاب و اسلام و اعتقادات اصیل خود است.
فرمانده سپاه شاهرود افزود: باید ما تلاش کنیم تا این حماسه بزرگ را که سیاستمداران غربی آن را اجتماعی عظیم مانند تشیع امام راحل دانستند زنده نگهداریم و به عنوان روز سرنگونی فتنه داخلی و خارجی و بصیرت گرامی بداریم.

دوشنبه، 9 دی ماه 1392 برابر با 2013-12-30 ساعت 05:12
خبر بعدی : کاهش سن ابتلا به مواد مخدر به زیر 29‌ سال در ایران
خبر قبلی : سئوال یک روزنامه نگار حزب اللهی از علی مطهری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -