دنیا می تواند از نور نظام اسلامی استفاده کند

صدا و سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران گفت: استکبار در پشت جهالت و لجاجت عده ای در داخل در سال ۸۸ ایستاد و در پشت صحنه صف آرایی کرد.

آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران در مصلای امام خمینی به نمونه هایی از برنامه ریزی های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در سال 88 نمونه ای از اقدام استکبار را دیدیم که چگونه در قالب لجاجت و جهالت صورت گرفت و پشت آن استکبار ایستاد و صف آرایی و طمع کرد.

وی گفت: متاسفانه آنهایی که در داخل به این وضع کمک کردند به جای متنبه شدن به اشتباه خود ادامه دادند که این حرکت بر خلاف اصول بود بنابراین رفتارهای غرب نشان می دهد که مدام می خواهد به دنیای اسلام به ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب بزند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایام میلاد حضرت مسیح (ع) و با استناد به روایتی از آن حضرت گفت : نظام جمهوری اسلامی در دنیا نور است و غرب می تواند از انوار ‌آن استفاده کند اما غربی ها با حمایت از تکفیری ها و سلفی های جنایتکار دنیای اسلام را گرفتار کرده اند.

آیت الله امامی کاشانی تاکید کرد: آنان می دانند انقلاب اسلامی ایران طلوعی از اسلام واقعی بود و به همین علت با انقلاب مبارزه کردند و از سوی دیگر با حمایت از سلفی ها و تکفیری ها تلاش می کنند چهره ای جانی ، آدم کش ، خونخوار و زشت از اسلام به دنیا معرفی کنند.

خطیب جمعه تهران افزود: البته ما با دنیای مسیحیت مشکلی نداریم بلکه سردمداران دنیای مسیحیت به ویژه غربی ها مشکلات فراوانی برای مسلمانان ایجاد کرده اند.

وی در ادامه اشاره ای به نقش لابی صهیونیستی در آمریکا کرد و گفت : در حالیکه تنها 5 درصد از جمعیت آمریکا را یهودیها تشکیل می دهند این 5 درصد هشتاد درصد کنگره را در اختیار و تحت نفوذ خود دارند و صهیونیست ها همیشه ایران را باعث نا امنی می دانند اما مراد ما یهودیان پاکیزه در کشور و سایر جهان نیست.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش اشاره ای به مذاکرات ژنو کرد و گفت : خروجی مناسب مذاکرات این بود که تبلیغات استکبار علیه ایران رنگ باخت چرا که انان همواره علیه جمهوری اسلامی ایران به دروغ می گفتند که در پی سلاح اتمی هستیم درحالیکه ما همواره اعلام کرده ایم که در پی دانش هسته ای هستیم .

وی خطاب به سردمداران استکبار گفت: اتفاقاً شما در پی سلاح هسته ای هستید و عزت و اقتدار ایران را نمی خواهید بلکه می خواهید این کشور نباشد و بر همین اساس است که در کنگره 27 نفر از صهیونیست ها تلاش می کنند تحریم ها افزایش یابد.

آیت الله امامی کاشانی گفت: با تلاش مسئولان وزارت امور خارجه در مذاکرات ژنو دنیای مسیحیت متوجه شد که موضوع از چه قرار است.

امام جمعه موقت تهران افزود: البته ملت ایران ملتی منسجم و مقتدر است و هیچ گاه از عزتش کوتاه نمی آید بلکه خود از اقتدارش به طور کامل دفاع می کند.

وی اضافه کرد: در این مسیر مقام معظم رهبری نیز همچنان با اراده محکم کاملاً اوضاع را رصد ، مدیریت و نظارت می کنند.

آیت الله امامی کاشانی خطاب به استکبار با تاکید بر اینکه پرونده شما نزد دنیای اسلام به ویژه مردم ایران سیاه است به آنان توصیه کرد پرونده خود را قطورتر و سیاه تر نکنند چرا که تاریخ ، جهان و آیندگان قضاوت خواهند کرد که کدام طرف راست، کدام طرف دروغ می گوید.

خطیب جمعه تهران تاکید کرد: اگر همواره به اقدامات گذشته خود ادامه دهید حرکت شما در چشم جهانیان زشت تر و محکوم تر از قبل خواهد بود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از روز اول با صفا و صمیمیت حرکت کرد اما شما اهل فریب بودید .این در حالیست که ما بر اساس پایبندی به اسلام بر میثاق و وعده خود پایبندیم اما بر روی اصول خود محکم ایستاده ایم و ذره ای از آن کوتاه نخواهیم آمد.

آدينه، 6 دی ماه 1392 برابر با 2013-12-27 ساعت 11:12
خبر بعدی : آخوند قاتل: موسوی و کروبی را اعدام میکنم+عکس
خبر قبلی : ادعای ارسال نامه تهدیدآمیز با تمبر پستی اسرائیل


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -