سفر تفریحی و معنادار اشتون به مصر

یک کارشناس امور خاورمیانه در ایران: مدل حکومت اخوانی نتوانست به عنوان یک مدل موفق در منطقه ثبات پیدا کند. به همین دلیل کسی دیگر حاضر به حمایت از اخوان در مصر نیست / بعید است که اوضاع مصر دوباره به روزهای بحرانی گذشته بازگردد، زیرا ‌ارتش کاملا فضای سیاسی مصر را در کنترل دارد و اجازه نمی‌دهد، دوباره مصر دوران بی‌ثباتی و تنش را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ظهر امروز به وقت محلی وارد قاهره شد. این در حالیست که اخوان المسلمین از سوی دولت مصر یک سازمان تروریستی اعلام شده و رهبران آن در زندان در انتظار محاکمه هستند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور گذراندن تعطیلات آغاز سال نوی میلادی به اتفاق خانواده اش و به دعوت وزیر توریسم و جهانگردی مصر به این کشور سفر کرده است.

یک مسئول عالی رتبه مصری در فرودگاه بین المللی قاهره با تایید این خبر گفت: بله خانم کاترین اشتون مسئول سایت خارجی اتحادیه اروپا وارد فرودگاه قاهره شد وی از اردن به مصر سفر کرده است، و در پاویون دولت این فرودگاه مورد استقبال قرار گرفت.

اشتون قرار است شامگاه امروز قاهره را به مقصد الاقصر برای گذران تعطیلات تابستان ترک کند، وی به محض ورود به مصر تاکید کرده بود که برای انجام یک سفر تفریحی و بازدید از اماکن تاریخی مصر به این کشور سفر کرده است.

پنجشنبه، 5 دی ماه 1392 برابر با 2013-12-26 ساعت 15:12
خبر بعدی : صالحی: ساخت نسل جدید سانتریفیوژها
خبر قبلی : اعدام ۴ زندانی دیگر در زندان ارومیه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -