شيوع شپش در مدارس تهران و مدرسه آخوندها

در زمينه بهداشت وضعيت مدارس کشور فوق العاده اسفناک است و به وضعيت 60 پيش شباهت دارد، تاحدی که اين وضعيت در مدارس شمال شهر تهران که يکی از مرفه ترين مناطق تهران و در سطح کشور است، شپش شيوع پيدا کرده و باعث نگرانی والدين دانش آموزان شده است.

در اين باره روزنامه اعتماد چاپ تهران تحت عنوان "آموزش و پروش پاسخگو نيست" می نويسد: بعد از شيوع بيماريهای فصلی، اين بار شيوع شپش به ويژه در مدارس دخترانه است که والدين دانش آموزان را در مدارس و مناطقی که انتظار می رود، بالاترين سطح بهداشت را داشته باشند، نگران کرده است. در حال حاضر گزارش ها حاکی از شيوع شپش در مدارس شمالی پايتخت است. مسئولان مدارس شيوع اين بيماری را تا حدودی عادی و نهايتاً در ارتباط با کمبود مربی بهداشت در مدارس می دانند. اما برای مردم شيوع اين بيماری در مدارس شمالی پايتخت نگرانی از وضعيت مدارس حاشيه يی و جنوبی شهر و همچنين ديگر شهرستانها را در پی داشته است.

بنا بر نوشته اين روزنامه تنها مدارس شمال شهرتهران که يکی از مرفه ترين مناطق کشور است، نيست که وضعيت بهداشت آنها نامطلوب و رقت انگيز است، بلکه اين مشکل در مدارس سراسر کشور گريبانگير کودکان و دانش آموزان است و وضعيت در مدارس ساير نقاط کشور از اين هم بدتر است.

روزنامه اعتماد در ادامه مطلب خود می نويسد: رسول پاپايی، کارشناس آموزش و پرورش وضعيت مدارس جنوبی و حاشيه ای شهر و همچنين شهرستانها را به مراتب نگران کننده تر از مدارس شمالی شهر می داند. به اعتقاد او دليل اين که هر سال شاهد رسانه ای شدن خبر شيوع شپش در مدارس از مناطق شمالی شهر هستيم، سطح بالاتر بهداشت و حساسيت و مراقبت بيشتر خانواده هاست که باعث می شود زودتر از شيوع اين بيماری در بين دانش آموزان مطلع شوند.


کلاس کودکان محروم ایرانی و کلاس آخوندها

سه شنبه، 3 دی ماه 1392، 0:17 صبح برابر با 2013-12-23 ساعت 20:12
خبر بعدی : فیلم؛ دلال بدنام رژیم اسلامی در حال رقص باباکرم
خبر قبلی : زمزمه‌ های بنزین لیتری ۳ هزار تومانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -