جاده های فرسوده و تصادفات مرگبار؛ تجمع اعتراضی

اهالی صالح شهر واقع در شهرستان گتوند در استان خوزستان نسبت به دلیل وضع نامناسب راه‌ها و جاده‌ها در کنار محور شوشتر به دزفول تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای شهر صالح شهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تعدادی از جوانان که بیشترشان از خانواده‌های کشته شدگان تصادف اخیر هستند نسبت به وضعیت نامناسب راه ها تجمع کردند.

محمد رضا بنیادزاده افزود: هم اکنون در حال آرام کردن جو هستیم ولی مردم خواستار همت مسئولان برای جلوگیری از تکرار حوادث خونبار در این محور پر تردد هستند.

بنیادزاده با اشاره به خواسته معترضان توضیح داد: تجمع کنندگان خواستار رسیدگی به وضعیت جاده ها هستند و می گویند که این اتوبان باید دو بانده شود.

رئیس شورای شهر صالح شهر یاد آور شد: از سال 1388 پروژه دو بانده کردن اتوبان مقابل شهر صالح شهر آغاز شد و قرار بود که در مدت شش ماه تکمیل شود اما تاکنون به صورت نیمه تمام به حال خود رها شده است.

بنیاد زاده همچنین با اشاره به حادثه اخیری که در محور شوشتر – دزفول اتفاق افتاد گفت: هنوز دو نفر از حادثه دیدگان در بیمارستان گنجویان دزفول به حالت کما هستند. همچنین حال تعدادی دیگر مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز اهالی شهر صالح شهر، جاده اصلی شوشتر – دزفول را مسدود کردند و جلوی تردد خودروها را گرفتند.

این افراد از عدم پاسخگویی مسئولان شهری و عکس العمل دیر هنگام اورژانس نیز گله داشتند و می‌گفتند که در روز تصادف برخی حادثه دیدگان با وانت به بیمارستان منقل شدند.

در حادثه اخیر در محور شوشتر – دزفول 11 نفر کشته که 9 نفر از آنها دانشجو بودند. هم اکنون نیز دو نفر از حادثه دیدگان در کما به سر می برند.

همه کشته شدگان از اهالی صالح شهر از توابع شهرستان گتوند هستند.

دوشنبه، 2 دی ماه 1392 برابر با 2013-12-23 ساعت 11:12
خبر بعدی : بیمار حاد جسمی و اقدام به خودکشی زندانی سیاسی
خبر قبلی : توافق هسته ای ژنو اجرایی نشده و تحریمها پا برجاست


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -