دشمن اعتقادات نسل جوان را نشانه رفته

خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: ملت ایران هیچگاه فتنه 88 را فراموش نمی کند که افرادی در لباس دوست، ارزش های اسلامی را به بازی گرفتند و به بهانه های واهی، به ارزش های دینی حمله کردند. به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با اربعین حسینی حجت الاسلام سید محسن محمودی یکشنبه شب در یادواره شهیدان احمد و محمود بختیاری با اشاره به ویژگی شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا از لحاظ اخلاقی و مراتب روحانی به درجات ممتازی رسیده بودند که خداوند این مقام را به آنان عنایت کرد.

ابوجهل های زمان در دنیا به غارتگری و ظلم به ملت ها مشغولند

امام جمعه موقت ورامین افزود: شهیدان رفتند تا دین اسلام، حجاب زنان و غیرت مردان زنده بماند و برای حفظ مکتب حیات بخش اسلامی بیش از دویست هزار جوان و گل مانند شهید بختیاری ها به شهادت رسیدند و امروز ملت ایران پاسدار خون شهیدان هستند و اگر در این زمینه کوتاهی شود، باید در پیشگاه خداوند، شهدا و امام شهیدان پاسخگوی اعمال خود باشیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه آحاد ملت ایران اطلاع رسانی است و همه ما باید مانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) افشاگر جریان نفاق باشیم.

محمودی اضافه کرد: باید توجه داشت که تقابل حق و باطل فقط به زمان ائمه معصومین خلاصه نمی شود بلکه امروز ابوجهل های زمان در دنیا به غارتگری و ظلم به ملت ها مشغول هستند و جمهوری اسلامی ایران با الهام از مکتب حیات بخش عاشورا به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی، در صراط مستقیم حرکت می کند.

نباید ارزشهای غربی به جای ارزشهای اسلامی در جامعه حکمفرما شود

این مسئول ادامه داد: امروز دشمن وقتی دید که از طریق نظامی و جنگ نرم نمی تواند بر ملت ایران غلبه کند، سعی کرد تا با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم اعتقادات نسل جوان ما را نشانه برود و مقام معظم رهبری نیز مدتهاست که خطر جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را گوشزد می کنند و همه مسئولین و مردم برای مقابله با این توطئه دشمن مسئولیت دارند.

وی عنوان کرد: امروز دشمن به وسیله ماهواره و شبکه های اینترنتی سعی دارد تا جوانان و نوجوانان این ملت را که دفاع مقدس را ندیده اند، از فرهنگ ایثار و شهادت دور کند و این وظیفه آحاد ملت را سنگین و دشوار می سازد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: جوانان نوجوانان باید با دفاع مقدس آشنا شوند و کتاب های چاپ شده در این زمینه را بخوانند تا بدانند برای عزت و اقتدار این کشور چه خون های مطهری بر زمین ریخته شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین تأکید کرد: امروز مطالعه وصیت نامه شهدا یکی از وظائف مهم و اساسی آحاد ملت است تا مبادا صراط مستقیم گم شده و ارزش های غربی به جای ارزشهای اسلامی ایرانی، در جامعه حکمفرما شود.

محمودی سپس به فتنه 88 اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه فتنه 88 را فراموش نمی کند که افرادی در لباس دوست، ارزش های اسلامی را به بازی گرفتند و به بهانه های واهی، به ارزش های دینی حمله کردند اما خیل عظیم مردم ولایتمدار ایران این فتنه پیچیده را خنثی ساختند.

دوشنبه، 2 دی ماه 1392 برابر با 2013-12-23 ساعت 03:12
خبر بعدی : دشمن به نخبه کشی روی آورده است
خبر قبلی : 90 درصد قاچاق از مبادی رسمی است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -