ملی‌پوش دوومیدانی: امسال ناملایمات زیادی دیدم

ملی‌پوش دهگانه ایران می‌گوید امسال ناملایمتی زیادی را دیده و از نظر روحی به هم ریخته است، اما می‌خواهد خود را برای مسابقات آسیایی داخل سالن آماده کند.

هادی سپهرزاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرین خود گفت: من بعد از آن که در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانستم موفق شوم و پس از آن هم نتوانستم با باشگاهی برای لیگ قرارداد ببندم، تمرین نداشتم تا این که یک ماه پیش اردویی در بوشهر داشتم که اوایل کمی کار برایم سخت بود، چون مربی نداشتم.

وی ادامه داد: تمریناتم را در بوشهر با‌ آقای رهبر که یکی از دوستانم بود انجام دادم و حالا هم از لحاظ قدرت بدنی به 90 درصد آمادگی رسیده‌ام و به تهران بازگشته‌ام تا تمرینات تاکتیکی خود را شروع کنم، اما با توجه به شرایطی که داشتم فعلا از خودم انتظار خاصی ندارم و باید به تمریناتم ادامه دهم.

وی درباره وضعیت مربی‌اش هم گفت: من بارها گفته‌ام که در دهگانه مربی داخلی که در سطح من باشد وجود ندارد و باید مربی خارجی داشته باشم که متاسفانه با توجه به مشکلات مالی چنین امکانی وجود ندارد. به همین دلیل خودم باید خودم جور خودم را بکشم، چون سال آینده سال بسیار حساس برایم است و نمی‌خواهم خود را به فرد دیگری بسپارم.

سپهرزاد با بیان این که سال گذشته اتفاقی که برایم افتاد از لحاظ روحی من را به هم ریخت، افزود: برنامه‌ریزی‌ام این است که در مسابقات آسیایی داخل سالن حضور پیدا کنم و با این که ماده هفتگانه، ماده تخصصی‌ام نیست، اما تلاش می‌کنم که بهترین نتیجه‌ را بگیرم. پس از آن هم برای مسابقات آغاز فصل دهگانه که در اواخر فروردین آغاز خواهد شد، خود را آماده می‌کنم.

ملی‌پوش دهگانه ایران درباره بازی‌های آسیایی هم گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم که در این بازی‌ها بهترین نتیجه‌ را کسب کنم، اما شرایط معمولی ندارم، به همین دلیل نمی‌توان گفت دقیقا چه نتیجه‌ای را کسب می‌کنم، اما شک نکنید که تمام سعی خود را خواهم کرد تا دست پر برگردم.

وی با اشاره به این که امسال ناملایمات زیادی برای او داشت، افزود: هر چند از لحاظ روحی بهتر شده ام، اما فکر می‌کنم اگر در مسابقه‌ای شرکت کنم از لحاظ روحی بهتر خواهم شد. همچنین قرار است در لیگ مسابقات داخل سالن که احتمالا اوایل بهمن برگزار می‌شود، برای تیم پیکان مسابقه بدهم و از آقای داوری و مددی تشکر می‌کنم که شرایطی را ایجاد کردند تا قراردادی برای این مسابقات با من بسته شود، باز هم همین که به فکرم بودند برایم ایجاد روحیه است.

آدينه، 29 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-20 ساعت 13:12
خبر بعدی : جام جهانی فوتبال؛ تصمیم فوتبالیست ایرانی-ژاپنی
خبر قبلی : عربستان ۷۲ جنگنده تایفون خریداری می‌کند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -