مشکلات جسمی رهنورد و موسوی همچنان باقیست

سحام نیوز: مطابق روال هفته های اخیر دختران میرحسن موسوی و زهرا رهنورد با والدین خود دیدار کردند.

به گزارش کلمه وضعیت روحی مهندس موسوی و دکتر زهرا رهنورد علی رغم مشکلات و مضایقی که در هفته های اخیر توسط زندانبانان ایجاد شده است خوب گزارش شده است.

بنابر همین گزارش دکتر رهنورد همچنان دچار نوسان در ضربان قلب و فشار خون است و برای درمان نیاز به مراقبت دقیق پزشکی دارند. مشکلات اخیر خانم رهنورد پیش از اتفاقات غدیر سابقه نداشته است. خانم رهنورد پس از اتقاقات آنروز همواره نسبت به وضعیت دختران خود ابراز نگرانی می‌کند.

علی رغم امیدها و انتظارات بخش عمده جامعه مبنی بر آزادی محصورین و پایان دادن به گروگانگیری سیاسی، وضعیت آنها همچنان مطابق گذشته است و گاه فشارهای جدیدی نیز برنخست وزیر امام و دکتر رهنورد وارد شده است.

زندانبانان حدود یک ماه پیش قول برقراری ارتباط تلفنی دختران با پدر ومادر خود در طول هفته را داده بودند تا از حال آنان بی خبر نباشند اما ماموران به وعده خود در این زمینه عمل نکرده اند و خانواده عملا در طول هفته از پدر و مادر خود در بی خبری مطلق است.

در دیدارهای اخیر مهندس موسوی نظرات خود را درباب مسایل روز نیز ارایه کرد؛ از جمله درباره وضعیت اقتصاد و معیشت مردم و مشکلاتی که کشور با آن مواجه است و نیز برنامه هسته ای که آن را پرونده ملی و مربوط به تک تک مردم کشور و دارای اهمیت بسیار خواند.

آدينه، 29 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-20 ساعت 12:12
خبر بعدی : همکار نزدیک احمدی نژاد دچار سکته قلبی شد
خبر قبلی : حمله اسلامگرایان به کریسمس و بابا نوئل+عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -