باند مصباح یزدی: نفوذ بهاییان به بدنۀ وزارت ارشاد

در میان این 8نفر نام شخصی دیده می شود که سالهاست در رسانه های گوناگون به عنوان یکی از پیروان فرقۀ ضالۀ بهاییت مطرح بوده و هست.

پس از سال‌ها و برای نخستین بار در راستای‌ سیاست شفاف‌سازی در امور وزارت ارشاد، روز گذشته با حکم سیدعباس صالحی اعضای «هیأت انتخاب و خریدکتاب» معاونت امور فرهنگی منصوب و اسامی آن ها اعلام شد.

به گزارش بی باک، طی این حکم نام 8نفر برای انجام و اجرای این مسئولیت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده و اسامی شان نیز توسط بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی منتشر گردیده است.

گفتنی است، قرار است این 8نفر به مدت 2سال به عنوان اعضای «هیأت انتخاب و خرید کتاب» و به نمایندگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت انتخاب و خرید کتاب برای امور فرهنگی را به عهده بگیرند.

البته اتخاذ چنین تصمیمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در منظم شدن روال اداری این کار تاثیری مثبت خواهد داشت، قابل تقدیر است. اما یک نکتۀ مبهم درخصوص سابقۀ برخی از این اعضای 8گانه به چشم می خورد که بسیار نگران کننده است.

به عنوان نمونه در میان این 8نفر نام شخصی دیده می شود که سالهاست در رسانه های گوناگون به عنوان یکی از پیروان فرقۀ ضالۀ بهاییت مطرح بوده و هست. اتهامی که برخلاف انتظار برخی از دلسوزان فرهنگ و در میان بهت و تعجب همگان، هیچ گاه ازسوی این شخص تکذیب نیز نگریده و منجر به دامن زدن شایعات و گمانه زنی های بیشتر و بیشتر گردیده است.

شایان ذکر است، این فرد سالیان سال در بسیاری از نشریات و رسانه ها، به عنوان نویسنده، مترجم، کتابدار و نسخه‌پژوه و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و عضو هیات علمی دانشنامۀ تشیع در عرصۀ فرهنگ ما مشغول به کار بوده است.

آدينه، 29 آذر ماه 1392 برابر با 2013-12-20 ساعت 06:12
خبر بعدی : بودجه را نباید زنانه و مردانه تعریف کرد
خبر قبلی : بی احترامی رئیس هیئت اروپايی به رفسنجانی+عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -