افشاگری یکی از مقامات پیشین وزارت خارجه

فیس بوک پیام دانشجو طبرزدی

افشاگری شگفت انگیز یکی از مقامات پیشین وزارت خارجه و همکار قهرمان ملی یک عده!؟

Abolfazl Eslami
جناب طبرزدي
انشالله در پناه خدا باشيد، با اين همه زجر و شكنجه اي كه ديديد، باز هم ساكت نمانده ايد. مخصوصا حضور شما در برنامه افق كه نشان داديد همه بايد بدون تعصب با هم بر عليه ظلم متحد باشيم. آرزو مي كنم اي كاش فرار نميكردم و در اين شرايط در كنار شما بودم.
جناب طبرزدي
در مورد جان باختن مادر و همسر عارف ...نوشته ايد، روح و روانم بشدت بهم ريخته. چي بگم كه اگر ديپلماتهاي وزارت خارجه اين جنايات رو در خارج توجيه نميكردن، شايد بحث حقوق بشر در ايران بيشتر مورد توجه بود.
در وزارت خارجه در حوزه معاونت آقاي ظريف اتفاقا در بخش ان پي تي مربوط به برنامه اتمي كار ميكردم. خيلي چيزها ديدم كه مجبور به فرار شدم تا در فضائ آزاد اين جنايات رو افشا كنم، تا بلكه چندتا ديگه از همكارها شجاعت كنن و در برابر اينگونه جنايات حركتي بكنند و ساكت نمانند. اما گوش شنوايي نيافتم و نااميد شدم.
جناب طبرزدي
بخدا قسم زمان آقاي خاتمي كه ظريف معاون امور بين الملل وزارت خارجه بود، مدام با سپاه و اطلاعات در لويزان در وزارت دفاع جلسات داشت كه من هم بودم. در اين جلسات نماينده هاي دفتر خامنه اي و بچه هاي سپاه تاكيد ميكردن كه غربيها نمي تونن با جنگ به نظام لطمه بزنن، مي خوان بنام حقوق بشر با حمايت از ضد انقلاب داخلي نظام رو از داخل از بين ببرن. لذا بايد براي حفظ نظام، ضدانقلاب در داخل بشدت سركوب بشه و از طرف ديگه براي مقابله با دخالت غرب در اين امور، بايد پرژه توسعه پروژه موشكي و افزايش برد موشكها و توسعه برنامه اتمي و نفوذ هرچه بيشتر و عميقتر سپاه قدس در هر جا كه بتونه از نزديكترين جا به منافع غرب لطمه بزنه، با سرعت پيگيري بشه و تمام امكانات كشور مثل زمان جنگ براي أجراي اين پروژه ها به كار كرفته بشه. خرازي و ظريف و حميد بعيدي نژاد و محمد رضا البرزي و سيروس ناصري و موسويان (كه الان توي آمريكا هست) هم وظيفه داشتتد تمام وزارت خارجه را در خدمت اين پروژه ها بكار بگيرن و مذاكرات رو اونقدر ادامه بدن تا برنامه اتم به جايي برسه كه روي ميز مذاكرات فقط اتم باشه و غرب ديگه جرات دخالت در امور بشردوستانه را نداشته باشه.
بر اساس همين سياست، كار اداره ما تحت مديريت آقاي ظريف، اين بود كه از معاهده ان پي تي و بندهاي مربوط به حق كشورها از اتم در امور پزشكي و برق و از طرف ديگه ژست مخالفت با سلاح اتمي در دنيا و مخصوصا بحث چرايي مجهز بودن اسراييل به سلاح اتمي، خاورميانه عاري از سلاح اتمي و اينگونه چيزها، براي چانه زني و طولاني كردن مذاكرات و خريدن فرصت براي تكميل پروژه أتم سناريو بنويسيم تا ظريف در مذاكره از انها استفاده كنه و مذاكرات رو همينطور بدون نتيجه ادامه بدن. كما اينكه ديديد از زمان خاتمي تا حالا ادامه داره.
در مورد موضوع حقوق بشر هم، ظريف مدام به سفارتها تلكس ميزد كه در پاسخ به نمايندگان خارجي توضيح بديد كه اينها دانشجو نبودن، بلكه خرابكار بودن كه به دانشگاه نفوذ كردن. اكبر محمدي، خرابكار بود، زهراكاظمي خودش سرش رو به تخت كوبيد وووو هي تلكسهاي توجيهي اين جنايات.
جناب طبرزدي
خيلي حرفها دارم. گوشه اي براي شما نوشتم. اي كاش ظريف و همكارهاي وزارت خارجه اي در سرپوش گذاشتن بر اين جنايات همكاري يا سكوت نميكردن، شايد اين جنايات اتفاق نمي افتاد. شايد عازفها به زندان نمي افتادند. شايد مادر و همسر عارف زنده بودند. شايد رژيم به اين جنايات ادامه نميداد.
من از همين جا بكم اي همكاران وزارت خارجه كه يا از ترس يا به طمع دلارهاي ماموريت خارج ساكت نشستيد، بخدا شماها در اين جنايات شريك هستيد.

****

Manoto Ma اینکه چند نفر از این افراد از بدنه رژیم جدا شده اند وبه بیرون رفته اند آماری دردست نیست. اما این مسئله بسیار اهمیت دارد ، اون تعدادی که جدا شده اند ومیتوانند حرف بزنند وفریاد خفته ملت باشند، چرا مهر سکوت بر لب زده و جبران مافات نمیکنند ودست دردست مردم نمیگذارند؟ سکوتشان از چه روست؟ از روی هراس است یا ازروی عافیت طلبی؟ بدیهیست همه آنانیکه مثل این هموطن در نهادهای درون حاکمیت بوده اند واز نزدیک شاهد فساد ها و تصمیم های ضد مردمی باید بدانند که یک وظیفه ملی وتاریخی بر عهده شان است که بطور قطع بر شانه آنها سنگینی میکند وخود بهتر میدانند، اگر اندکی وجدان انسانی در خودشان حس نمایند. صحبت های این هموطن در خور ستایش است وخواهد بود وای کاش آن دیگران هم از پوسته سکوت وعافیت طلبی بیرن بیایند وهمراه مبارزات آزادیخواهانه ملت ایران بر علیه این حکومت سیاه استبدادی باشند. ملت ایران بر اقدام آنها اجر تاریخی خواهد نهاد.

پنجشنبه، 28 آذر ماه 1392، 8:51 بعدازظهر برابر با 2013-12-19 ساعت 13:12
خبر بعدی : توافق ژنو؛ صالحی: راکتور اراک تعطیل نمی‌شود
خبر قبلی : خودکشی مادر یک زندانی پس از اعدام فرزندش


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -